۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۴۲
کد خبر: 81980304
T T
۰ نفر
امام جمعه ساوه: انتخابات فرصت طلایی مشاركت در تصمیم سازی ها است

ساوه-ایرنا-خطیب جمعه ساوه گفت: انتخابات فرصت طلایی مشاركت و اثرگذاری در تصمیم سازی های كلان كشور و ترسیم آینده نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ساوه افزود: حضور حداكثری و پر شور ملت در حماسه هفتم اسفندماه امسال، پاسخی دندان شكن به یاوه گویی های دشمنان و بدخواهان است.
وی ادامه داد: مشاركت حداكثری از یك سو و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه از سوی دیگر در عرصه تصمیم سازی كشور حیاتی است.
خطیب جمعه ساوه با اشاره به تبلغات و سیاه نمایی های برخی رسانه های معاند، افزود: رسانه ها و بنگاه های خبری معاند نظام و انقلاب از مدت ها پیش با برنامه ریزی های منفعت طلبانه به دنبال تحریف و تضعیف جریان انتخابات ایران بودند.
وی ادامه داد: رای دهندگان و همه واجدین شرایط اخذ رای با هوشمندی همراه با بصیرت و انتخاب نامزد اصلح باید توطئه های دشمنان را خنثی كنند.
حجت الاسلام حسینی اظهار كرد: سرنوشت اداره كشور با انتخابات حداكثری ارتباطی تنگاتنگ دارد و ملت همچون دیگر برهه های تاریخ برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام اضافه می كنند.
خطیب جمعه ساوه عنوان كرد: شواهد و اخبار از جای جای ایران اسلامی حاكی از آن است كه حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدرتمند و با اقتدار است.
خطیب جمعه شهرستان ساوه در بخش دیگری از سخنانش بر نقش و اهمیت شیوه های تربیتی والدین و خانواده ها و توجه به آموزه های دینی در تربیت فرزندان تاكید كرد.
7108/3075/6013/