به گزارش دريافتي سه شنبه ايرنا از روابط عمومي اداره كل تامين اجتماعي فارس، عبدالكريم نباتي با اشاره به اصلاح سامانههاي دريافت ليست حقوق و مزاياي بيمه شدگان كارگاه ها، از كارفرمايان اين استان خواست هنگام اعلام صورت دستمزد و حقوق كاركنان خود به تامين اجتماعي، نسبت به درج عنوان شغلي بيمه شدگان اقدام كنند.
وي با اشاره به اهميت ثبت صحيح اطلاعات شغل در زمان بهرهبرداري از سوابق حق بيمه گفت: كارفرمايان از اول فروردين 95 در صورت ناقص بودن اطلاعات شغل بيمه شدگان مندرج در ليست، امكان ارايه ليست كارگاه را نخواهند داشت.
مدير كل تامين اجتماعي فارس، با اشاره به زمانبر بودن فرآيند اصلاح نواقص و در صورت لزوم تخصيص كد شغلي جديد، توصيه كرد كه كارفرمايان قبل از روزهاي پاياني ماه نسبت به ارسال ليست حق بيمه اقدام كنند و در مورد صحت اطلاعات مذكور دقت داشته باشند.
اطلاعات تكميلي در اين زمينه در پايگاه اطلاع رساني اداره كل تامين اجتماعي فارس به نشاني www.farstamin.ir ارايه شده است.
2027 /6118
95 درصد ليست حق بيمه تامين اجتماعي كارگاه هاي فارس اينترنتي پرداخت مي شود
۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴
کد خبر:
81986094
شيراز – ايرنا- مدير كل تامين اجتماعي فارس گفت: افزون بر75 هزار كارگاه فعال در اين استان زير پوشش تامين اجتماعي قراردارد و 95 درصد ليست حق بيمه اين كارگاه ها به صورت اينترنتي پرداخت مي شود.