۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81991602
T T
۰ نفر

سارقان 104 سكه طلا در دزفول به دام افتادند

۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲
کد خبر: 81991602
سارقان 104 سكه طلا در دزفول به دام افتادند

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری دو كلاهبردار حرفه ای و فروشنده سكه تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان به تازگی با طراحی یك نقشه 104 سكه طلا را از فردی سرقت و متواری شده بودند.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی الهامی روز یكشنبه با تشریح عملیات پلیسی برای دستگیری این سارقان افزود: این افراد كلاهبردار در تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی با وعده فروش طلا و اشیای عتیقه علاوه بر كلاهبرداری تعداد 104 سكه طلا را از فردی سرقت كردند.
وی گفت: مالباخته با كلاهبرداران قرار گذاشته بود در ازای دریافت یك كیلوگرم سكه عتیقه (تقلبی) تعداد 104 سكه بهار آزادی را كه از محل فروش منزل مسكونی خود كسب كرده بود معامله كند.
سرهنگ الهامی افزود: كلاهبرداران پس از حضور در محل قرار ، مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده و سكه های طلا را به سرقت بردند.
فرمانده انتظامی دزفول گفت:در این رابطه پرونده قضایی تشكیل و شناسایی و دستگیری كلاهبرداران در دستور كار پلیس دزفول قرار گرفت.
وی اظهاركرد: بررسی تصاویر مربوط به طلاجات تقلبی در فضای مجازی توسط سارقان و وجود یك زخم بر روی انگشت یكی از افراد كلاهبردار به عنوان سرنخی از سوی پلیس آگاهی مورد پیگیر قرار گرفت و با دقت و تیز بینی ماموران متهم اصلی و همدست وی شناسایی و در یك عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی افزود:متهم اصلی در بازجویی به طراحی این نقشه با همدستی یكی از دوستانش اعتراف كرد.
افزایش كلاهبرداری از طریق سكه های طلا و عتیقه های تقلبی در شهرستان دزفول موجب شده تا پلیس مكرر در اطلاعیه های مختلف و نصب پلاكارد در سطح شهر به شهروندان نسبت به این نوع سرقت و كلاهبرداری هشدار دهد.
6068/ /6060/6037
۰ نفر