۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲
کد خبر: 81995526
T T
۰ نفر
كشف بيش از يك ميليون عدد انواع مواد محترقه در گيلان

رشت - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي گيلان از كشف يك ميليون و 27 هزار و 648 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز در استان خبر داد.

به گزارش عصر سه شنبه واحد اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، سردار محمدرضا ميرحيدري گفت: در راستاي تشديد اقدامات كنترلي پليس در ايام پاياني سال، ماموران پليس امنيت عمومي، طي چندين عمليات، فروشگاه‌ها و مراكز خريد مشكوك به فروش مواد محترقه را به صورت ويژه تحت بازديد و كنترل محسوس و نامحسوس قرار دادند.
وي افزود: ماموران پليس امنيت اخلاقي با همكاري اداره عمليات ويژه اين پليس، طي چندين عمليات موفقيت‌آميز يك ميليون و 27 هزار و 648 عدد انواع مواد محترقه غير مجاز را كشف و هفت نفر نيز در اين راستا دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل دستگاه قضايي شدند.
سردار ميرحيدري با اشاره به اينكه اقدامات پليسي بطور نامحسوس در خصوص شناسايي عاملان اصلي فروش و توزيع مواد محترقه در سطح استان ادامه دارد، بيان داشت: پليس تمام تلاش خود را جهت حفظ امنيت و آسايش احاد جامعه به كار مي بندد.
وي ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص صدمات ناشي از مواد محترقه، بر برخورد بدون اغماض پليس با هنجارشكنان چهارشنبه آخرسال و رانندگاني كه با عدم رعايت قانون، باعث ايجاد مزاحمت براي مردم مي شوند، تاكيد كرد.
وي افزود: طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامي، هركسي با هياهو، جنجال، حركات غير متعارف يا با تعرض به افراد، مخل نظم و آرامش عمومي شود و يا مردم را از فعاليت باز دارد، به حبس از سه ماه تا يك سال و 74 ضربه شلاق محكوم خواهند شد.
فرمانده انتظامي گيلان از مردم خواست طي تماس با شمارهاي 110 و 2183500 ستاد خبري پليس امنيت عمومي استان، خدمتگزاران خود را در شناسايي عاملان اصلي فروش و توزيع كنندگان مواد محترقه در سطح استان ياري رسانند.
7294/2007