۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶
کد خبر: 82008256
T T
۰ نفر
سردار نقدي:حضور مردم در مناطق عملياتي بيانگر انقلابي بودن ملت ايران است

آبادان - ايرنا - رئيس سازمان بسيج مستضعفين، انقلابي بودن و انقلابي ماندن مردم را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و گفت:حضور مردم در مناطق عملياتي بيانگر انقلابي بودن ملت ايران است.

به گزارش ايرنا سردار محمدرضا نقدي يكشنبه در يادمان شهداي شلمچه گفت:ملت ايران همواره در صحنه هاي مختلف انقلاب به فرمان رهبري لبيك گفتند و حضور پرشور مردم در لحظه هاي آغاز سال نو در مناطق عملياتي، بيانگر حضور عاشقانه مردم در يادمان هاي دفاع مقدس و تجديد ميثاق با شهدا است.
وي ارتقاء سطح كمي و كيفي حضور راهيان نور در مناطق عملياتي را از برنامه‌هاي بسيج مستضعفين در سال 1385 اعلام كرد و اظهار داشت:سال جديد ارتقاء سطح نمايش‌هاي رزمي و كيفيت بخشي به نمايشگاه ها با موضوع تبيين سيره و اهداف شهدا در سال هاي دفاع مقدس در دستور كار است.
سردار نقدي انتقال ارزش هاي هشت سال دفاع مقدس به نسل جديد انقلاب را از اهداف برگزاري اين برنامه ها دانست و گفت:دشمن در صدد ضربه زدن به انقلاب است و يكي از راه هاي جلوگيري از نفوذ دشمن توجه به ارزش هاي شهدا است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين به توطئه استكبار جهاني به ويژه آمريكا و دشمني آنها با ملت ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: ملت بزرگ ايران ماهيت پليد آمريكا و استكبار جهاني را به خوبي مي شناسد و تاكنون با هوشياري ملت، اين توطئه ها خنثي شده است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين هدف از تحريم‌هاي ظالمانه غرب و آمريكا عليه ملت ايران را اهرم فشاري براي به زانو در آوردن ملت ايران عنوان كرد و بيان داشت: ملت ايران با رهبري مقام معظم رهبري هرگز از آرمان‌ها و اهداف والاي خود كوتاه نخواهد آمد.
سردار نقدي همچنين با تبريك سال جديد به ملت ايران، گفت:فرا رسيدن بهار، درسي بزرگ براي انسان‌ها است چرا كه از پي هر خزاني بهار مي‌آيد و اين به معناي ايستادن و شكوفا شدن بعد از سختي‌هاست.
مناطق عملياتي جنوب خوزستان از جمله يادمان شهداي شلمچه، عمليات والفجر4 و علميات والفجر8، يادمان شهيد تندگويان، باغ موزه هاي دفاع مقدس در خرمشهر و آبادان و شهداي گمنام آبادان شاهد حضور هزاران نفر از اعضاي كاروان هاي راهيان نور و ميهمان نوروزي است.
3015/6125 / 1539