۲ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۳
کد خبر: 82008724
T T
۰ نفر

جشن های نوروزی در زرند برپا شد

۲ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۳
کد خبر: 82008724
جشن های نوروزی در زرند برپا شد

كرمان - ایرنا - نماینده اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان در شهرستان زرند از برپایی جشن های نوروزی متفاوت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمد اسلامی افزود: هر سال به مناسبت ورود گردشگران و حضور آنها در اماكن تاریخی و مناطق گردشگری برنامه های متفاوتی همچون جشنواره های بومی و محلی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینكه جشنواره احمدآباد، ختم سربنان، كویرنوردی و... از جمله این جشنواره هاست اظهار كرد: برگزاری تورهای رایگان بازدید از روستای گیسك، راه اندازی پیك موتوری، تولید زنده سوهان زرند و نمایشگاه های صنایع دستی در ورودی این شهرستان از برنامه های ویژه ایام نوروز است.
نماینده اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان در شهر راین از توابع شهرستان كرمان هم گفت: طبق روال هر سال نمایشگاه صنایع دستی این شهر با 16 غرفه صنایع دستی و سوغات در محل ارگ راین برپا می شود كه علاقمندان زیادی را به خود اختصاص می دهد.
سید وحید طاهری افزود: برگزاری جشن های نوروزی و موسیقی محلی در اماكن تاریخی و مناطق گردشگری نیز از پنجم فروردین آغاز می شود.
3028