۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82009668
T T
۰ نفر

ابراز رضايت مقام كشوري از ميزباني نوروزي مازندران

۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82009668
ابراز رضايت مقام كشوري از ميزباني نوروزي مازندران

ساري-ايرنا- نماينده ويژه ستاد اجرايي خدمات سفر كشور سه شنبه با حضور در ستاد خدمات سفر مازندران در ساري از ميزباني مسافران نوروزي در اين استان ابراز رضايت كرد.

محمد ايزديار در اين جلسه گفت : سه استان شمالي كشور شامل مازندران ، گلستان و گيلان مهم ترين ميزبانان مسافران نوروزي كشور هستند .
وي افزود : خوشبختانه با تدابير انديشيده شده ، وضعيت خوبي در جاده هاي كشور وجود دارد و مورد خاصي در اين زمينه وجود نداشته است .
ايزديار برنامه ريزي هاي انجام شده در مازندران براي پذيرايي از مسافران نوروزي را مناسب و قابل الگوبرداري براي ساير نقاط كشور دانست و گفت كه تعامل خوبي ميان دستگاههاي اجرايي و خدمات رسان وجود دارد.
معاون عمراني استاندار مازندران هم در اين نشست با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و باران در ديگر مناطق استان گفت كه اين شرايط جوي تاثيري بر حضور چشمگير مسافران نوروزي نداشته است.
علي نبييان افزود : با توجه به شرايط جوي به وجود آمده و بارش باران همراه با كاهش دماي هوا كه از روز گذشته اتفاق افتاد ، انتظار مي رفت بر حضور مسافرن درمازندران تاثير داشته باشد .
وي ادامه داد : مشاهدات ميداني ما از وضعيت راهها و اقامت مسافران نشان مي دهد كه تغيير شرايط جوي نتوانسته است بر وضعيت حضور هموطنانمان تاثير بگذارد .
معاون عمراني استاندار مازندران بااشاره به اينكه ستاداجرايي خدمات سفر در 22 شهرستان استان مشغول فعاليت است ، گفت كه انجام اقداماتي در زمينه آگاهي بخشي عمومي تاثير لازم را در كاهش تصادفات داشته است .
وي افزود : راه اندازي پويش نه به تصادفات جاده اي از سوي جمعيت هلال احمر كشور از جمله اين اقدامات آگاهي ساز بود كه سبب شد تا خوشبختانه كاهش تصادفات جاده اي را نوروز امسال در مازندارن شاهد باشيم .
وي از برگزاري نمايشگاه هاي صنايع دستي در مازندران به عنوان اقدام موثر در معرفي صنايع دستي اين استان و همچنين ديگر استان هاي كشور به مسافران نوروزي ياد و بر تداوم برگزاري اين گونه نمايشگاهها تاكيد كرد .
براساس آمارهاي رسمي تاكنون بيش از دو ميليون شب اقامت مسافران نوروزي در مازندران ثبت شده است.
مازندران پارسال در تعطيلات نوروزي ميزبان بيش از دو ميليون مسافر بود كه دستكم 10 ميليون شب اقامت در اين استان داشتند.
2096/1654 / 1876
۰ نفر