۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82010751
T T
۰ نفر

هلال احمر كردستان در 18 حادثه به كمك مسافران شتافت

۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82010751
هلال احمر كردستان در 18 حادثه به كمك مسافران شتافت

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر كردستان گفت: از 26 اسفندماه گذشته تا سوم فروردین ماه جاری، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان، 10 حادثه جاده ای و هشت حادثه برف و كولاك را مورد پوشش امدادی قرار داده و خدمات لازم به حادثه دیدگان ارائه دادند.

حسن خدابنده لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران و امدادگران استان كردستان از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا سومین روز از سال جدید، موفق به پوشش امدادی 18 حادثه جاده ای و برف و كولاك در استان شده اند.
وی با بیان اینكه بارندگی برف در ایام تعطیلات و در دو مرحله، محورهای بیجار - دیواندره ، سقز - بانه - سنندج - مریوان و محور زرینه اوباتو را دچار لغزندگی و انسداد كرد، ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات تغذیه اضطراری به حادثه دیدگان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر، 50 نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای محورهای گفته شده، اسكان اضطراری یافتند.
خدابنده لو با اشاره به فعالیت 14 پایگاه امداد و نجات جاده ای و 10 پایگاه پشتیبان مستقر در شعب تابعه جمعیت هلال احمر كردستان اظهار كرد: سامانه ندای امداد 112 به صورت 24 ساعته پاسخگوی شهروندان و مسافران است.
6108/2007
۰ نفر