۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
کد خبر: 82012264
T T
۰ نفر

امام جمعه دزفول:با هنجارشكنان برخورد قانوني شود

۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
کد خبر: 82012264
امام جمعه دزفول:با هنجارشكنان برخورد قانوني شود

دزفول - ايرنا - امام جمعه دزفول گفت:طي روزهاي اخير برخي افراد با آلودگي صوتي و هنجارشكني، به اعتقادات مردم توهين مي كنند كه بايد با اين افراد برخورد قانوني شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي در نخستين خطبه سال جديد در مصلاي امام علي (ع) اين شهر با تجليل از بسيج و نيروي انتظامي در برقراري امنيت و برخورد با منكرات اخلاقي، گفت:لازم است، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي مقابله با هنجارشكني ها تداوم يابد.
وي با انتقاد از ديجيتالي نشدن طرح دريافت برنامه هاي صدا و سيما در شهرستان، گفت:اميد است با پيگيري هاي بين بخشي، اين مهم در راستيا جذب مخاطبان اجرايي شود.
حجت السالام قاضي دزفولي در بخش ديگري از سخنانش با تبريك ميلاد بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت:پيامبر اكرم(ص) عنايت ويژه اي به حضرت فاطمه (س) داشتند و حضرت فاطمه (س) عزيزترين مردم نزد ايشان بودند .
حجت الاسلام قاضي دزفولي يكي از چالش ها با غرب را نگرش و ديدگاه غرب به زن دانست و گفت:ما در موضوع زن، پاسخگوي غرب نيستيم بلكه از آنها طلبكار نيز هستيم زيرا نگاه غرب به زن، ابزاري است، در حالي كه اسلام ديدگاهي همراه با احترام و كرامت نسبت به زن دارد .
امام جمعه دزفول تاكيد كرد:در اين شهرستان نيز، برخي فعاليت هاي فرهنگي در اين خصوص انجام شده و نمايشگاه هاي عفاف و حجاب برگزارشد كه قابل تقدير است و باعث مي شود فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ترويج يابد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي همچنين در فراز دگيري از سخنانش، با گراميداشت روز جمهوري اسلامي گفت:در روز 12 فروردين ماه، جمهوري اسلامي و مردم سالاري ديني با رأي مردم انتخاب شد.
خطيب جمعه دزفول در فراز ديگري از خطبه هاي اين هفته نمازجمعه دزفول به نامگذاري سال جديد به نام سال ' اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل' اشاره كرد و گفت:اصرار مقام معظم رهبري به تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي نشانه اين است كه يا اقدامي در اين خصوص انجام نشده و يا كم بوده است كه بايد به دور از هرگونه شعار به اقدام و عمل در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي پرداخت.
امام جمعه دزفول افزود:در برهه اي از زمان، برخي افراد در داخل كشور ضربات ناشي از تحريم ها را بزرگنمايي كردند و اكنون نيز آثار برداشتن تحريم ها را بزرگنمايي كردند كه اين اقدامات درست نيست.
امام جمعه دزفول در فراز پاياني خطبه هاي اين هفته نماز جمعه دزفول، سالروز درگذشت علامه مخبر دزفولي از علماي وارسته دزفول را گرامي داشت و از افرادي كه در فضاسازي معنوي تمثال شهدا در اتوبان انديمشك دزفول تلاش كردند، تقدير كرد.
7278/6068