۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82012760
T T
۰ نفر

طلای كاپ آسیا در دستان كمانداران كامپوند ایران

۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82012760
طلای كاپ آسیا در دستان كمانداران كامپوند ایران

تهران - ایرنا - آخرین روز رقابت های تیراندازی با كمان كاپ آسیا در تایلند با ادامه موفقیت تیم ملی تیراندازی با كمان ایران ادامه یافت و این بار كمانداران كامپوند كار، مدال طلای تیمی این رشته را نیز از آن ایران كردند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با كمان، تیم كامپوند مردان ایران امروز (شنبه) با تركیب اسماعیل عبادی ، امید طاهری و مجید قیدی در مرحله یك هشتم نهایی با قرعه استراحت مواجه شد و سپس در مرحله یك چهارم با شكست 231 بر 219 تیم یونان به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مقابل تیم هند قرار گرفت .
تیم ملی كامپوند مردان ایران تیم هند را با نتیجه 230 بر 222 مغلوب كرد و راهی فینال شد و در نهایت با شكست مالزی با نتیجه 231 بر 227 عنوان قهرمانی تیمی را از آن خود كرد.
تیم كشورمان در بخش انفرادی رشته كامپوند در رقابت های مردان توانسته است دو مدال طلا و نقره را از آن خود كند.
روز گذشته اسماعیل عبادی و امید طاهری به ترتیب مدال طلا و نقره رشته كامپوند در بخش انفرادی را بدست آوردند.
مسابقات كاپ آسیا از اول فروردین در بانكوك پایتخت تایلند آغاز شده و امروز با اتمام مسابقات تیمی به كار خود پایان خواهد داد.
تیم ایران با 16 كماندار در دو رشته ریكرو و كامپوند در این رقابت ها حضور دارد.
تیم ملی تیراندازی با كمان ایران پس از بازگشت به تهران و چند روز استراحت به زودی راهی مرحله نخست جام جهانی تیراندازی با كمان می شود كه به میزبانی شانگهای چین برگزار می شود و اردیبهشت ماه راهی مدلین كلمبیا خواهد شد تا در مرحله دوم رقابت های جام جهانی تیراندازی شركت كند و سومین مرحله این رقابت ها خرداد ماه به میزبانی آنتالیا در تركیه برگزار می شود كه آخرین مرحله انتخابی المپیك نیز محسوب می شود و سهمیه های المپیك در آن توزیع می شود.
ورزشی **1828** 1701
۰ نفر