۸ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۸
کد خبر: 82013477
T T
۰ نفر
توزيع بيش از 20 هزار نقشه گردشگري كاشان در دور اول سفرهاي نوروزي

كاشان -ايرنا- مدير مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري كاشان از توزيع بيش از 20 هزار نقشه گردشگري منطقه فرهنگي كاشان در بين مسافران نوروزي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي شهرداري كاشان محمدعلي فرجي اظهار كرد: اين نقشه ها با طراحي ويژه و در قطعي متناسب با مقتضيات سفر به چاپ رسيده و از طريق توزيع متوازن در ستادهاي اسكان و برخي دستگاه هاي اجرايي در اختيار مسافران نوروزي قرار مي گيرد.
وي تصريح كرد: همچنين برنامه هايي در قالب كارت هاي چند منظوره با هدف معرفي ميراث ملموس و ناملموس ديار نخستين هاي جهان و نيز اقدامات گسترده و دستاوردهاي مديريت شهري كاشان به عنوان بسته فشرده فرهنگي به ميهمانان نوروزي اهدا شده است.
وي افزود: بيش از دو هزار قلم محصولات فرهنگي با محتواي عفاف و حجاب و وصيت نامه و شرح زندگي شهداي كاشان در مبادي مختلف شهر بين ميهمانان توزيع شده است.
فرجي خاطرنشان كرد: چاپ و توزيع بيش از 6 هزار نقشه ترافيكي راه ها و معابر شهري كاشان در مبادي ورودي شهر از ديگر اقداماتي است كه در جهت كاهش معضلات ترافيكي نوروز و روان سازي عبور و مرور مسافران صورت گرفته است.
شهرستان كاشان داراي يكهزار و 700 اثر تاريخي شناسايي شده است كه از اين تعداد 318 اثر در فهرست آثار ملي ثبت شده كه 3 اثر آن ثبت جهاني است، اين شهرستان همچنين تعداد 17 اثر ثبت ميراث ملي معنوي دارد.
3009/6021