۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۱۶
کد خبر: 82017221
T T
۰ نفر

ترافيك در جاده هراز روان است

۱۲ فروردین ۱۳۹۵، ۰:۱۶
کد خبر: 82017221
ترافيك در جاده هراز روان است

ساري- ايرنا- رئيس اداره راه و شهرسازي لاريجان گفت كه هم اكنون تردد خودروها در بيشتر نقاط جاده هراز داراي ترافيك روان است.

علي نوري پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود كه در محدوده ابتدا تا انتهاي پارك جنگلي ميرزاكوچك خان در كيلومتر 20 جاده هراز تا بعد از مجتمع تفريحي نارنجستان و محدوده كيلومتر 55 اين جاده ترافيك نيمه سنگين است.
وي ادامه داد: ترافيك و حجم بالاي تردد خودرو بخصوص در مسير آمل به تهران به دليل آغاز موج بازگشت مسافران نوروزي است و راهداري به همراه پليس تمهيدات لازم را براي تسهيل در عبور و مرور مسافران و رانندگان انجام مي دهد.
رئيس اداره راه وشهرسازي لاريجان گفت: خوشبختانه با حضور پررنگ و مداوم پليس، ماموران راهداري و هلال احمر در جاده هراز، گره ترافيكي وجود ندارد اما رانندگان بايد نهايت دقت خود را براي پيشگيري از هرگونه حوادث احتمالي انجام دهند.
نوري پور اضافه كرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي مي توانند سلامت خود و مسافران نوروزي را تضمين كنند.
جاده هراز در محدوده امامزاده علي و تونل تكاور در استان مازندران پيش از ظهر چهارشنبه به دليل ريزش سنگ مسدود شده بود كه بعد از حدود دوساعت با تلاش ماموران راهداري بازگشايي شد.
حدود 110كيلومتر از مسافت جاده هراز از آمل تا محدوده استان تهران در حوزه استحفاظي استان مازندران است.
7327/1654**1565
۰ نفر