۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹
کد خبر: 82030288
T T
۰ نفر
كشف 320 هزار نخ سيگار خارجي از مخزن تريلي نفت كش در مياندوآب

مهاباد- ايرنا- فرمانده نيروي انتظامي شهرستان مياندوآب گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان 320 هزار نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق را از مخزن يك دستگاه تريلي نفت كش كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران ايست بازرسي شهيد محمدنژاد نيروي انتظامي اين شهرستان در حين عمليات بازرسي خودروهاي گذري به يك دستگاه تريلي نفت كش مشكوك شده و با توقف آن، اين مقدار سيگار خارجي را كه به شكل ماهرانه در مخزن حمل فرآورده هاي سوختي اين خودرو جاسازي شده بود، كشف كردند.
وي اضافه كرد: ارزش ريالي اين محموله قاچاق يك ميليارد ريال بوده و در اين رابطه دو نفر دستگير و خودروي تريلي نيز توقيف شده است.
فرمانده نيروي انتظامي مياندوآب افزود: متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل بعدي تحويل مقامات قضائي شهرستان شدند.
وي اظهار كرد: طبق بررسي هاي صورت گرفته اين محموله قاچاق در يكي از شهرهاي مرزي استان بارگيري شده و در حال انتقال به شهرهاي عمقي كشور بود.
به گزارش ايرنا، شهرستان مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي و استان كردستان به شهرهاي عمقي كشور به شمار مي رود.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و در 155 كيلومتري مركز استان و در مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي و كردستان واقع شده است.
7509/3020/1905