۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
کد خبر: 82032891
T T
۰ نفر

كشف 12 قبضه اسلحه شكاری و كمری غیرمجاز در گمرك بازرگان

۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
کد خبر: 82032891
كشف 12 قبضه اسلحه شكاری و كمری غیرمجاز در گمرك بازرگان

ارومیه - ایرنا - مدیر كل گمرك بازرگان گفت: 12 قبضه اسلحه شكاری و كمری غیرمجاز در گمرك بازرگان كشف شد.

توحید آذربد روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 10 قبضه اسلحه شكاری و 2 قبضه نیز اسلحه كمری به همراه دوربین و متعلقات مربوطه در داخل قاب بود.
وی بیان كرد: همراه این اسلحه ها، تعداد 2 هزار و 455 عدد فشنگ شكاری و مقادیری قرص و مواد شیمیایی و سایر اشیا نیز كشف و ضبط شد.
وی اضافه كرد: این محموله كه به طرز ماهرانه ای زیر كانتینر و داخل كامیون جاسازی شده بود از یك دستگاه كامیون خالی ایرانی و توسط ماموران گمرك بازرگان در هنگام ورود به گمرك بازرگان كشف و ضبط شد.
مدیر گمرك بازرگان گفت: در این رابطه یك نفر دستگیر و یك دستگاه كامیون نیز توقیف شد.
آذربد افزود: متهم پس از تكمیل پرونده به مقام های قضایی تحویل داده شد.
وی اضافه كرد: خوشبختانه گمرك بازرگان با داشتن نیروهای مجرب و كاردان در بحث كشفیات، عملكرد خوبی داشته و در سالجاری نیز در بحث مقابله با كالای قاچاق تمهیدهای لازم را در اولویت كاری خود قرار داده است.
گمرگ بازرگان در شمال استان آذربایجان غربی به عنوان بزرگ ترین گمرك استان نقش موثری در امر واردات و صادرات كالا و تردد مسافر بین ایران و تركیه دارد.
مرزهای استان آذربایجان غربی شامل مرز زمینی پلدشت و بازرگان در شمال، رازی و سرو در مركز و مرز تمرچین در جنوب استان است كه تمرچین با كشور عراق و پلدشت با جمهوری خودمختار نخجوان جمهوری آذربایجان هم مرز بوده و سه مرز بازرگان، سرو و رازی دروازه عبور و مرور به كشور تركیه است.
2077/6009/1905
۰ نفر