۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
کد خبر: 82042833
T T
۰ نفر

خودروي تيبا در پاركينگ ساختمان مسكوني در آتش سوخت

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶
کد خبر: 82042833
خودروي تيبا در پاركينگ ساختمان مسكوني در آتش سوخت

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از حادثه آتش سوزي در پاركينگ يك ساختمان مسكوني در شمال تهران خبر داد و گفت: در اين حادثه يك دستگاه خودروي سواري تيبا در آتش سوخت.

سيد جلال ملكي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 5:50 صبح امروز حادثه آتش سوزي در يك ساختمان مسكوني در قيطريه خيابان كريمي به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ايستگاه آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند.
وي گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد يك دستگاه خودروي سواري تيبا در پاركينگ يك ساختمان پنج طبقه مسكوني از قسمت موتور آتش گرفته است.
ملكي با بيان اينكه در محل حادثه هشت دستگاه سواري ديگر پارك شده بود خاطرنشان كرد: دود زيادي طبقات را فرا گرفته بود و آتش لحظه به لحظه در حال سرايت به خودروهاي ديگر بود.
وي گفت: آتش از داخل موتور به لاستيك ها و داخل خودرو وارده شده بود كه با تلاش آتش نشانان،از سرايت آتش به خودروهاي ديگر جلوگيري شد.
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: چهار نفر از ساكنان اين ساختمان كه در راه پله ها بدليل دود زياد گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان به محل امن منتقل شده و پس از تخليه دود و ايمن سازي محل آتش نشانان در ساعت 6:56 امروز به اين عمليات پايان دادند.
به گفته ملكي در اين حادثه به فردي آسيب وارد نشد و كارشناسان سازمان آتش نشاني در محل حادثه مشغول بررسي علت وقوع اين آتش سوزي هستند.
تهرام/7243/1109/1831
۰ نفر