۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۴۳
کد خبر: 82049554
T T
۰ نفر
مشكل روستاهای پادوك و پی زردبهرام بیگی پیگیری خواهد شد

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی وامنیتی استانداركهگیلویه وبویراحمد گفت:مشكل اختلاف ملكی مردم روستای پادوك گچساران و جابه جایی روستای پی زرد بهرام بیگی بویراحمد پیگیری خواهد شد.

فتاح محمدی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حل مشكلات بیان شده از سوی مردم این روستاها با همكاری دستگاه های ذی ربط در چارچوب قانون پیگیری و اقدام خواهد شد.
وی اظهار كرد: مشكل اختلاف ملكی مردم و عشایردر منطقه پادوك چند بار در نشست های مختلف بررسی و طرح تجمیع مستثنیات زارعان و واگذاری زمین معوض به عشایر از منابع ملی به عشایر كه با موافقت سازمانها جنگل ها،مراتع واقع شده بود به عنوان بهترین راهكار مورد قبول عشایر واقع نشد.
محمدی اظهاركرد: مقرر شد زارعان براساس رای دادگاه نسبت به درخواست صدور سند زمین مستثنیات خود را پیگیری كنند و اقدام قانونی دراین زمینه انجام خواهد شد.
وی تصریح كرد:مشكل مردم پی زرد بهرام بیگی بویراحمد مبنی بر مساله رانش زمین و جابه جایی محل سكونت آنها در بازدید مشترك فرماندار، بخشدار و بنیاد مسكن بررسی و اقدام مناسب در این زمینه انجام خواهد شد.
شماری از اهالی روستا پی‌زرد بهرام بیگی با حضور در استاندار كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال ریزش كوه ،خواستار اقدام مسئولان اجرایی دراین زمینه شدند.
برخی كشاورزان روستای پادوك گچساران نیز با حضور در استانداری كهگیلویه وبویراحمد و دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار، خواستار رفع مشكل زمین های زراعی خود شده بودند.
6162