۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۲۶
کد خبر: 82062906
T T
۰ نفر
فيس بوك صفحه بشار اسد و شبكه الميادين را بست/صفحه تروريستها بازاست

تهران-ايرنا- فيس بوك صفحه رئيس جمهور سوريه و شبكه حامي مقاومت الميادين را بدون ذكر توضيحي مسدود كرد درحالي كه صفحه گروه هاي تروريستي داعش و جبهه النصره و جيش الاسلام باز است و با آزادي كامل به تبليغات در اينترنت و انتشار فيلم و عكس از صحنه هاي كشتارمردم بي گناه ادامه مي دهند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاري اسپوتنيك روسيه، فيس بوك همچنين صفحات شبكه هاي تلويزيوني حامي سوريه از جمله سما، الدنيا و الميادين را از روز گذشته (چهارشبنه) از دسترس خارج كرده است.
شبكه الميادين با اعلام خارج شدن صفحه فيس بوك خود از دسترس، از كاربرانش خواست براي دستيابي به خبرهاي اين شبكه به توييتر و همچنين تلگرام مراجعه كنند.
يادآور مي شود براي جلوگيري از هرگونه افشاگري درباره كمك هاي گسترده غرب و حاميان منطقه اي آن به تروريست ها و تقويت اين گروه ها، كشورهاي غربي مدعي آزادي تاكنون بارها به مقابله با شبكه هاي تلويزيوني و صفحات اينترنتي مخالفان تروريست ها پرداخته اند اين درحالي است كه صفحه هاي فيس بوك و ساير شبكه هاي اجتماعي گروه هاي تروريستي خطرناكي مانند داعش و جبهه النصره و جيش الاسلام باز بوده و با آزادي كامل به تبليغات در اينترنت و انتشار فيلم و عكس از صحنه هاي كشتارمردم و سربريدن افراد بيگناه ادامه مي دهند.
شبكه العالم نيز به دليل حمايت از مقاومت و افشاگري عليه تروريست ها و صهيونيست ها تاكنون بارها مورد هجوم كشورهاي غربي و حاميان آن از جمله عربستان سعودي قرار گرفته و آنها تلاش كرده اند با حذف العالم از ماهواره هاي نايل ست و عرب ست و همچنين هك كردن صفحات شبكه هاي اجتماعي، به زعم خود مانع فعاليت العالم در جهان شوند.
شبس**9241**1565
۰ نفر