۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴
کد خبر: 82063322
T T
۰ نفر
مصادره اموال ايران توسط آمريكا، نقض آشكار حقوق ملت ايران است

ساوه - ايرنا - خطيب جمعه ساوه گفت: مصادره اموال ايران توسط آمريكاي عهد شكن، نقض آشكار حقوق ملت سرافزار ايران اسلامي است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم حسيني در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه ساوه افزود: برخي ها در كشور هنوز پيام رهبري را به خوبي درك نكرده اند چرا كه مقام معظم رهبري در خصوص لزوم بصيرت و آگاهي نسبت به برخورد با دشمنان همواره تاكيد فرموده اند.
امام جمعه ساوه اظهار كرد: تنها راه نجات و موفقيت ايران اسلامي تبعيت از رهنمودهاي روشنگرايانه مقام معظم رهبري است كه در طول سال هاي پس از رحلت بنيانگذار انقلاب، كشور را از دست درازي ها مصون نگاه داشته اند.
وي ادامه داد: يكپارچگي امت اسلامي رمز پيروزي و موفقيت مسلمانان در مقابل توطئه هاي دسيسه گران است و اسلام واقعي كنار هم قرار گرفتن و حفظ منافع ديني در برابر تجاوز دشمنان است.
امام جمعه ساوه افزود: مبعث پيامبر گرامي اسلام نمونه بارز تزكيه و تعليم اسلامي است و در واقع پيامبر عظم الشان اسلام هم داراي جاذبه و همه دافعه بودند و با اين نگرش امت اسلامي را هدايت كردند.
حجت الاسلام حسيني در بخشي از سخنانش گفت: مبعث پيامبر گرامي اسلام، مصداق بارز وحدت و يكپارچكي امت اسلامي است كه خداوند بلند مرتبه نسبت به تاكيد فراواني داشته است.
خطيب جمعه ساوه عنوان كرد: شعبان ماه سرور و شادي امت اسلامي است و ماهي است كه در آن مصيبتي بر اهل بيت عصمت و طهارت وارد نشده است.
وي در خصوص انتخابات مرحله دوم در حوزه ساوه و زرنديه نيز گفت: رقابت انتخاباتي بايد به رفاقت تبديل شود و نماينده منتخب مورد حمايت همه گروه ها، احزاب و مردم قدرشناس اين خطه است.
وي اضافه كرد: منتخب مردم در مجلس بايد به دور از سياسي كاري به اصل خدمت صادقانه به شهروندان ولايتمدار ساوه و زرنديه بپردازد.
شهرستان ساوه دومين قطب جمعيتي و صنعت استان مركزي است.
7108/3075/6013/