۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۵۶
کد خبر: 82071356
T T
۰ نفر
جانبازان سمبل پايداري و استقامت هستند

شهركرد- ايرنا-مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: جانبازان سمبل پايداري و استقامت هستند.

به گزارش ايرنا ،فريدون فريدوني، شامگاه چهارشنبه در آئين تجليل از جانبازان شهرستان شهركرد افزود: كلمه جانباز، كلمه مقدسي است و مردانگي مي خواهد تا بتوان به اين كلمه مقدس رسيد.
وي توليد فكر را يكي از اجزاي اقتصاد مقاومتي عنوان كرد و افزود: جانبازان و ايثارگران نيز با روش و منش خود در تحقق فرمايش رهبر معظم انقلاب قدم موثري بر خواهند داشت.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد،نيز در اين آيين، حضور در محضر جانبازان را توفيق الهي دانست و گفت: جانبازان از محضر حضرت باري تعالي نمره و درجه و مدال جانبازي گرفته اند.
حجت الاسلام محمد علي نكونام خطاب به جانبازان افزود: چه ديگران بدانند، چه ندانند، چه قدر شما را بدانند و چه ندانند، چه به شما سر بزنند و چه نزنند، چه خدمت شما باشند و چه نباشند، واقعيت تغيير نمي كند و شما نمره قبولي خود را از خداوند متعال گرفته ايد.
وي اظهار داشت:مسئولان هر كاري براي ايثارگران انجام دهند،خدمت به خود كرده اند و با خدمت به اي عزيزان به خود نمره داده اند.
امام جمعه شهركرد ادامه داد: خدمتي كه جانبازان به دين و كشور ارائه دادند تا ابد ماندگار است و جانبازان بايد تلاش كنند هر روز بر نمره جانبازي خود بيفزايند.
نماينده ولي فقيه در استان خاطر نشان كرد: همان گونه كه حضرت اباالفضل العباس عليه السلام به دشمن اطمينان نكرد، امروز نيز جامعه نيازمند بصيرت است و جامعه بايد آگاه باشد و نسبت به توطئه هاي دشمن كه مي خواهد بين ملت و ولايت جدايي بياندازد بيدار باشد.
حجت الاسلام نكونام به وظايف جانبازان در اين زمان اشاره كرد و افزود: جانبازان بايد بصيرت را به ديگران تزريق كنند و خط و هدايت به جامعه ببخشند.
مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران استان نيز به نامگذاري سال 95 با عنوان اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و افزود: بنياد شهيد و امورايثارگران نيز تمام تلاش خود را براي تحقق فرمايش مقام عظماي ولايت بكارخواهد گرفت و سه رويكرد توانمندسازي ايثارگران، ارتقاي بهره وري و توسعه فرهنگي را در دستور كار خود قرار خواهد داد.
قدرت الله رئيسي گفت: هم اكنون شش هزار جانباز از خدمات بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري استفاده مي كنند.
به گزارش ايرنا ،مشاور رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به نيابت از معاون رئيس جمهوري به ديدار جانبازان بستري در بيمارستان هاي هاجر و ايت الله كاشاني رفت.
7360/2097