۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
کد خبر: 82075027
T T
۰ نفر
سرپرست استانداري خوزستان:كمپين مبارزه با مواد مخدر هم تشكيل شود

اهواز - ايرنا -سرپرست استانداري خوزستان گفت: كمپين مبارزه با مواد مخدر در هفته مبارزه با مواد مخدر در خوزستان تشكيل شود.

به گزارش ايرنا فرج اله خبير يكشنبه در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خوزستان در محل سرسراي جلسات استانداري خوزستان اظهار كرد: كمپين هاي آنچناني براي چيزهاي ضروري و غيرضروري تشكيل مي شود چه اشكالي دارد براي اين امر نيز كمپين تشكيل شود؟
وي افزود: آسيب پذيري در حوزه اعتياد در همه جا هست اما در اجراي مانور مبارزه با مواد مخدر در خوزستان بر مناطقي كه آسيب بيشتري دارند تكيه شود.
خبير با بيان اينكه طرح مانور به كميته هاي زيرمجموعه ستاد ارجاع شود، گفت: برنامه ها متناسب با آنچه در كميته ها مصوب شد در جلسه آينده مطرح شود.
سرپرست استانداري خوزستان يادآور شد: استان خوزستان به عنوان استان پاك و پايلوت در اين زمينه مطرح شود.
وي با بيان اينكه لازم است نوع برنامه ريزي خود را متناسب با اعتياد داشته باشيم، گفت: مسئوليت پذيري ما و توجه به ابعاد اين قضيه، در كمك كردن به استفاده از همه امكانات به نحو مطلوب موثر است.
خبير با اشاره به اينكه در فضاي مجازي بيشتر كساني حضور دارند كه در معرض آسيب هستند، افزود:بايد طرحي ارائه داد كه در فضاي مجازي در بحث اعتياد كار شود و فيلم هاي مرتبط در اين زمينه در فضاي مجازي پخش شود.
وي اضافه كرد: از ظرفيت سازمان هاي مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر و استفاده آنها درفضاي مجازي نيز به نحو مطلوب استفاده شود.
سرپرست استانداري خوزستان يادآور شد: مانور مبارزه با مواد مخدر پارسال با محوريت آموزش و پرورش برگزار شد و امسال با محوريت ورزش و جوانان برگزار شود كه رنگ و بوي ورزش به خود بگيرد.
هفته مبارزه با مواد مخدر ششم تا 12 تير ماه برگزار مي شود.
7148/ 6037