۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶
کد خبر: 82077995
T T
۰ نفر
رسيدگي مسئولان قضايي كرمان به سه هزار و 494 درخواست مردمي

كرمان - ايرنا - مدير روابط عمومي و ارتباطات دادگستري استان كرمان گفت: رييس كل دادگستري استان و معاونان دادگستري در سال گذشته به درخواست سه هزار و 494 نفر از متقاضيان به صورت حضوري رسيدگي و دستورات قضايي مقتضي را صادر كردند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي دادگستري كل استان كرمان محمد بصيريان افزود: در مسائل مطروحه در اين ديدارها، 344 مورد مربوط به مشكلات زندانيان بوده است.
وي ادامه داد: درخواست تبديل قرار و اعسار نيز به تربيت 204 و 358 مورد بوده است.
وي بيان كرد: 640 مورد درخواست رسيدگي مجدد به پرونده و يكهزار و 948 مورد از مسائل مختلف ديگر نيز در درخواست هاي مردمي بود كه در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانوني صادر شده است.
مدير روابط عمومي و ارتباطات دادگستري استان كرمان گفت: ديدار مردمي نماينده عالي قوه قضائيه در استان كرمان و معاونان دادگستري استان روزهاي چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 در محل حوزه رياست كل دادگستري استان برگزار مي شود.
وي اظهار كرد: ارزيابي هاي انجام شده بيانگر اين است كه ملاقات هاي مردمي مذكور مورد استقبال و رضايتمندي مردم شده و افزايش اعتماد به دستگاه قضايي استان را به دنبال داشته است.
يدالله موحد رييس كل دادگستري استان كرمان علاوه بر ملاقات مردمي روزهاي چهارشنبه هر هفته خود در مركز استان، با حضور در شهرستان هاي استان از نزديك به مشكلات شهروندان استان كرمان رسيدگي مي كند.
7440/3028