۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۲۲
کد خبر: 82079076
T T
۰ نفر
مانور مبارزه با عمليات خرابكارانه در قطار شهري مشهد برگزار شد

مشهد- ايرنا- مانور مبارزه با عمليات خرابكارانه، با همكاري شركت بهره‌برداري قطار شهري مشهد و يگان ويژه نيروي انتظامي خراسان رضوي پس از پايان زمان سرويس دهي در ايستگاه آزادي برگزار شد.

به گزارش ايرنا مديرعامل شركت بهره‌برداري قطارشهري مشهد سه شنبه شب در حاشيه برگزاري اين مانور به خبرنگاران گفت: اين مانور با محور رهايي گروگان و با هدف آمادگي نيروها براي جلوگيري از درگيري‌هاي مسلحانه و گروگان‌گيري در قطارشهري و ارتقاي سطح آمادگي نيروهاي يگان ويژه برگزار شد .
قاسم طاهري در خصوص سناريوي تعريف شده براي اين مانور افزود: در اين مانور گروه خرابكار اقدام به گروگان ‌گيري مسافران در يكي از واگن‌هاي قطارشهري كردند كه با آمادگي يگان ويژه نيروي انتظامي خراسان رضوي مواجه شده و آنان در اقدامي غافلگيرانه موفق به خلع سلاح خرابكاران و آزادي گروگان‌ها شدند.
وي ادامه داد: برنامه ريزي براي برگزاري اين مانور حدود يك ماه به طول انجاميد و در اين مدت سه مرحله مانور تمريني برگزار شد.
مانور مبارزه با عمليات خرابكارانه ساعت 23 ديشب در ايستگاه آزادي قطارشهري مشهد برگزار شد.
خط يكم قطارشهري مشهد به طول 24 كيلومتر از پايانه وكيل آباد تا فرودگاه هاشمي نژاد فعال است و هم اكنون روزانه بطور ميانگين 120 هزار نفر را در اين مسير جا به جا مي كند.
7505/5132