۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82082879
T T
۰ نفر
اردوی تیم ملی ولیبال ساحلی در تسخیر بازیكنان گلستان

گرگان - ایرنا -مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرتركمن گفت: پس از درخشش فوق العاده و كسب موفقیت در مسابقات تایلند ،والیبالیست های ساحلی گلستان به اردوی تیم ملی در جزیره كیش دعوت شدند.

علی روشن شمال روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهمن قلی پوری ورزشكار بندرتركمنی و رحمان رئوفی، بهمن سالمی و عبدالحامد میرزاعلی دیگر ورزشكاران گلستانی به اردوی تیم ملی والیبال ساحلی كشور دعوت شده اند.
به گفته وی ورزشكاران گلستانی از امروز در جزیره كیش خود را به مربی برزیلی تیم ملی معرفی كرده اند.
اردو نشینان تیم ملی والیبال ساحلی ایران زیر نظر كیودای، خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیك آماده می كنند.
رحمان رئوفی، بهمن سالمی، بهمن قلی پوری، عبدالحامد میرزاعلی، رضا نائینی و عباس پورعسگری ملی پوشان شركت كننده در این اردو هستند.
از سوی دیگر براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان در اردو تمرینات خود را تا قبل از آغاز تور آزاد والیبال در آق قلا ادامه خواهند داد.
سپس در این مرحله شش بازیكن حاضر در اردو برای شركت در تور آزاد والیبال ساحلی به آق قلا سفر خواهند كرد و از دهم تا دوازدهم خردادماه در این مسابقات شركت خواهند كرد تا میزان آمادگی خود را افزایش دهند.
در این رقابت ها كیودای سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نیز حضور خواهد داشت تا علاوه بر نظارت بر بازیكنان ملی پوش نیم نگاهی نیز به دیگر ساحلی بازان شركت كننده داشته باشد.
بعد از پایان مسابقات تور آزاد آق قلا اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی مجدد آغاز می شود و تا ٢٦ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
سپس ملی پوشان برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیك در قاره كهن راهی استرالیا می شوند. مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیك در منطقه آسیا 31 خردادماه تا 6 تیرماه با حضور هشت كشور ایران، قطر، قزاقستان، ژاپن، نیوزیلند، اندونزی، چین و استرالیا (میزبان) برگزار می شود.
بازیكنان گلستانی تیم ملی از 19 فروردین 95 نیز در اردوی آماده سازی تیم ملی در كیش حضور داشتند.
پس از اردوی كیش بود كه رحمان رئوفی و بهمن سالمی در تیم ملی الف و بهمن قلی پوری و عبدالحامد میرزاعلی در تیم ملی ب جمهوری اسلامی ایران در تایلند به مصاف چین تایپه و تایلند رفتند و موفق به شكست هر دو این تیم ها شدند.
این رقابت ها 23 اردیبهشت در شهر كالاسین تایلند برگزار شد.
7333/1648