۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴
کد خبر: 82086158
T T
۰ نفر
مديركل سياسي وزارت كشور: دولت يازدهم فراجناحي است

ساري - ايرنا - مديركل سياسي وزارت كشور گفت : دولت تدبير و اميد دولت فراجناحي است و همچنان اين ايده سياسي خود را در كشور حفظ كرده است.

محمد امين رضازاده روز سه شنبه در دومين دوره گردهمايي آموزشي و تخصصي فرمانداران 10 استان كشور در ساري افزود : هم اكنون بخش زيادي از فرمانداران و كابينه دولت يازدهم را نيروهاي تشكيل مي دهند كه در دولت هاي گذشته نيز حضور داشته و در اين دوره نيز خدمات رساني مي كنند.
وي اضافه كرد : نگاه دولت تدبير و اميد در انتصاب مديران در رده هاي مختلف برخورداري از درايت و تجربه كاري بوده و اين امر نيز در دولت به اثبات رسيده است.
وي ادامه داد : البته فراجناحي بودن مديران دولتي به معناي عدم حمايت از كاركرد دولت نخواهد بود و همه مديران ما در رده هاي مختلف از جمله فرمانداران بايد از عملكرد دولت حمايت كنند.
مديركل سياسي وزارت كشور گفت : فراجناحي نبايد به گونه اي تلقي شود كه فرمانداران ما حتي نسبت به انتقادات غيرمنصفانه اي كه نسبت به عملكرد دولت مي شود، بي توجه باشند و اين خواست ما نيست.
رضازاده افزود : قطعا ما از فرمانداران خود انتظار داريم كه عملكرد دولت را در حوزه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي براي مردم بازگو كنند و فقط شنونده انتقادات غير منصفانه نسبت به عملكرد دولت نباشند.
وي اضافه كرد : دولت تدبير و اميد توانست در حوزه بين المللي، ملي و سياسي در داخل و خارج كشور از منافع ملي حمايت كند و ثبات سياسي و امنيتي را در كشور ايجادكند.
وي مهمترين موفقيت دولت را در برقراري ثبات اقتصادي، سياسي و امنيتي در كشور دانست و اظهار كرد : مديران دولت تدبير و اميد اين عملكرد كيفي را براي مردم بازگو كنند , بيطرفي ما مديران سياسي صرفا در مقوله انتخابات خواهد بود و در جاهاي ديگر ما طرفدار دولت هستيم و از عملكردش نيز حمايت خواهيم كرد.
در دومين دوره گردهمايي آموزشي و تخصصي فرمانداران 10 استان كشور كه از چهارم تا ششم خردادماه در ساري پيگيري مي شود، فرمانداران 10 استان كشور حضور دارند.
هفته گذشته مرحله اول گردهمايي فرمانداران 20 استان كشور با حضور معاون سياسي وزير كشور در ساري برگزار شد.

6982/1899