۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹
کد خبر: 82093983
T T
۰ نفر
نمايش دو فيلم مستند درخانه هنرمندان

تهران- ايرنا- دو فيلم مستند مسافر و سفر يك مسافر به كارگرداني عباس كيا رستمي در خانه هنرمندان ايران به نمايش در مي ‌آيد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا، در ادامه نمايش فيلم‌هاي مستند سينماتك خانه هنرمندان ايران، دو فيلم مستند مسافر به كارگرداني عباس كيارستمي و تهيه‌كنندگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و مستند سفر يك مسافر به كارگرداني و تهيه‌كنندگي عباس روزبهاني با همكاري انجمن تهيه كنندگان مستند سه‌شنبه 11 خرداد در خانه هنرمندان ايران به نمايش در مي‌ آيند.
به گزارش روابط عمومي خانه هنرمندان ايران، فيلم سينمايي مسافر تهيه شده در كانون پرورش فكري در سال 1353، در شهرستان ملاير به صورت سياه و سفيد توسط عباس كيارستمي ساخته شده است. در فيلم مستند سفر يك مسافر تهيه شده در مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، حسن دارابي بازيگر فيلم مسافر اينبار رهسپار تهران مي‌شود تا عباس كيارستمي را ببينيد و فيلمساز مستند با او همراه مي‌شود تا بخشي از خاطرات و دغدغه‌هاي ذهني او را به تصوير بكشد.
دو فيلم مستند مسافر و سفر يك مسافر سه‌شنبه 11 خرداد ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ايران به نمايش در مي ‌آيند.

**نمايش فيلم هايي از مرتضي مميز و پرويز كلانتري درموزه هنرهاي معاصر تهران
در پنجمين روز از هفته فيلم تماشاخانه كارنامه ،10 فيلم از سال هاي 1349 تا 1359،با همكاري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و فيلم خانه ملي ايران در سالن سينما تك موزه هنرهاي معاصر تهران به نمايش در مي آيد.
علاقه مندان براي بازديد از نمايشگاه كارنامه مي توانند روزهاي يكشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح تا 7 عصر ، جمعه ها از ساعت 3تا7 عصر به جز شنبه ها و تعطيلات رسمي به موزه هنرهاي معاصر تهران مراجعه و يا براي اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگيرند.
فراهنگ**9338**1569
۰ نفر