۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
کد خبر: 82094635
T T
۰ نفر
نشريات دانشجويي مقدمه ورود دانشجويان به عرصه مطبوعات

تبريز - ايرنا - دبير اولين جشنواره نشريات دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به تشويق و حمايت از نشريات دانشجويي گفت: نشريات دانشجويي مقدمه ورود دانشجويان به عرصه مطبوعات كشور است.

محمد نريماني راد روز دوشنبه در جلسه هماهنگي تحويل آثار و نشريات دانشجويي اظهار كرد: برگزاري اين جشنواره ها و كارگاه هاي جانبي سبب ارتقاي كيفيت نشريات دانشجويي شده و زمينه ورود به عرصه مطبوعات كشور را براي دانشجويان فراهم مي كند.
وي افزود: وجود نشريات دانشجويي در دانشگاه باعث مي شود تا دانشجويان و فارغ التحصيلان دست به قلم شده و براي آينده عرصه مطبوعاتي و رسانه اي جامعه تربيت شوند.
نريماني راد گفت: اين جشنواره در چهار بخش: نشريات، آثار برتر ، مقالات برتر و بخش ويژه نشريات الكترونيك مي باشد و هرگونه اطلاع‌رساني به داوطلبان و كار ثبت‌نام از طريق سايت farhangi.iau.ir صورت مي‌گيرد.
معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي تبريز گفت: تاريخ دريافت آثار از امروز 10 خرداد شروع و تا 12 خرداد ادامه دارد
اولين جشنواره كشوري نشريات دانشجويي در بازه زماني مهر و آبان ماه سالجاري همراه با برپايي نمايشگاه و برگزاري مراسم اختتاميه اين جشنواره به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي تبريز برگزار مي شود.
6132/6183