۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۷
کد خبر: 82106674
T T
۰ نفر
گردانندگان 5 سايت شرط بندي مسابقات فوتبال در اصفهان دستگير شدند

اصفهان- ايرنا- گردانندگان پنج سايت اينترنتي كه در زمينه شرط بندي مسابقات فوتبال فعاليت مي كردند توسط پليس فتا(فضاي تبادل اطلاعات) اصفهان، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري پليس روز پنجشنبه اعلام كرد: شناسايي اين افراد در راستاي اجراي طرح مبارزه با سايت هاي قمار و شرط بندي مسابقات ورزشي در فضاي مجازي توسط كارشناسان پليس فتا انجام شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: با پايش و رصد فضاي مجازي، پنج سايت فعال در زمينه شرط بندي مسابقات فوتبال، شناسايي شد و برخورد قانوني با عوامل اين كار در برنامه پليس اصفهان قرار گرفت.
سرهنگ جهانگير كريمي افزود: كارشناسان پليس فتا با انجام اقدام هاي تخصصي، گردانندگان اين سايت ها را شناسايي و دستگير كردند و سايت هاي آنان نيز مسدود شد.
وي با تاكيد براينكه شرط بندي در فضاي مجازي يا واقعي، جُرم مسحوب مي شود و قانون براي آن مجازات تعيين كرده است، گفت: از شهروندان مي خواهيم در صورت مواجهه با اين موضوع آن را از طريق شماره تماس 2184355 يا پست الكترونيكي Esfahan_fata@police.ir به پليس فتاي گزارش كنند.
وي تصريح كرد: با توجه به برگزاري مسابقات فوتبال در نقاط مختلف جهان، شاهد كلاهبرداري هايي از سوي سوءاستفاده كنندگان از اين موقعيت هستيم و پرونده هاي متعددي در زمينه قمار و شرط بندي در فضاي مجازي تشكيل شده است.
نيروي انتظامي همواره به كاربران اينترنت در باره انواع كلاهبرداري در فضاي مجازي از جمله قمار بازي و شرط بندي هشدار داده است.
د/6027/3011