۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
کد خبر: 82106829
T T
۰ نفر

حزب الله لبنان عملیات قهرمانانه در تل آویو را ستود

۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۳۶
کد خبر: 82106829
حزب الله لبنان عملیات قهرمانانه در تل آویو را ستود

بیروت – ایرنا – حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ، عملیات قهرمانانه دو نیروی مقاومت فلسطین در وسط تل آویو را كه به هلاكت چهارصهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، ستود.

به گزارش ایرنا در این بیانیه كه عصر پنجشنبه صادر شد، آمده است: ملت فلسطین با این عملیات قهرمانانه تاكید كرد كه به مقاومت به عنوان گزینه ای ثابت برای آزاد سازی همه خاك فلسطین از اشغال صهیونیست ها پایبند است.
در این بیانیه تصریح شده است: عملیات تل آویو تاكیدی است بر اینكه هرگونه ظلم ، فشار و تجاوز صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها نمی تواند عزم و اراده راسخ فلسطینی ها را درهم بشكند.
حزب الله خاطرنشان كرده است: این عملیات نشان داد كه ملت فلسطین هرگز از حقوق مسلم خود و سرزمین شان كوتاه نمی آید، تاریخ خود را فراموش نكرده و درصدد است تا خاك خود را از وجود صهیونیست ها پاك كند.
در این بیانیه از تلاش های نیروهای مقاومت فلسطین و رویاروئی آنها با اشغالگران صهیونیست برای آزادسازی خاك فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ستایش كرده و این روحیه بلند را تبریك گفته است.
حزب الله از همه ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواستار هرگونه كمك به ملت فلسطین به ویژه در زمینه های مادی ، رسانه ای وسیاسی شده است تا بتواند مسیر مقاومت و انتفاضه را برای تحقق اهداف مشروع خود مانند آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین ادامه دهد.
« محمد و خالد محامره» دو پسر عموی (21 ساله) از ساكنان شهر یطا در جنوب الخلیل در كرانه باختری در یك عملیات فداكارانه دو مرحله ای درمنطقه تجاری «سارونا» در وسط تل آویو و نزدیك وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست را به هلاكت رسانده و تعدادی را زخمی كردند.
خاورم ** 1324