۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲
کد خبر: 82109822
T T
۰ نفر
راه اندازي 80 تخت ويژه در 80 بيمارستان تامين اجتماعي كشور

ياسوج - ايرنا - معاون درمان سازمان تامين اجتماعي از راه اندازي و خريد بيش از 80 تخت ويژه در بخش هاي مختلف آي سي يو، سي سي يو، مراقبت مادران و كودكان در سطح 80 بيمارستان و مركزدرماني تامين اجتماعي در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش ايرنا محمد علي همتي روز يكشنبه در آيين تكريم و معارفه مديران قديم و جديد درمان تامين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد افزود: افزايش سطح خدمات دهي در حوزه درمان اين نهاد به گونه اي است كه در 2 سال اخير معادل 10 سال گذشته توسعه تجهيزات پزشكي انجام شده است.
وي اظهار كرد: عمده اين خدمات در بخش ناوگان آمبولانس، تجهيزات پزشكي، هتلينگ بيمارستان ها و توسعه فضاهاي فيزيكي مراكز بر اساس سطح بندي خدمات درماني بوده است.
همتي با بيان اينكه سازمان تامين اجتماعي در دولت يازدهم به مسير اصلي و واقعي خود كه همان خدمات رساني صادقانه به مردم و بيمه شدگان است بازگشت، افزود: رويكرد اساسي اين نهاد شايسته سالاري، پاك دستي و برنامه محوري است.
وي اظهار كرد: اكنون بيش از 50 درصد معادل حدود 42 ميليون نفر از جمعيت كشور بيمه شدگان تامين اجتماعي هستند.
همتي افزود: بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران اين سازمان نيز خدمات درماني مورد نياز را از طريق ٨٠ بيمارستان و 275 مركز درماني فعال در بخش درمان مستقيم به ‌صورت رايگان و در ٤٥ هزار مركز درماني و تشخيصي طرف قرارداد نيز با پرداخت بخشي از هزينه‌‌ها دريافت مي‌كنند.
وي يادآور شد: از مجموع حدود هفت هزار و 500 پزشك در بخش درمان تامين اجتماعي كشور بيش از سه هزار و 500 نفر از آنها متخصص و فوق تخصص در رشته هاي مختلف هستند.
مدير درمان تامين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد نيز افزايش سطح مسئوليت پذيري در بين مجموعه كاركنان و آموزش هاي عملي براي كادر درماني بويژه در بخش پرستاري و مامايي را از مهمترين برنامه هاي مديريتي خود اعلام كرد.
پيام اكبري با اشاره به آسيب شناسي جدي و بررسي نارضايتي بيمه شدگان از حوزه درمان، گفت: براي يك كادر درماني كسر شان است كه مراجعه كننده اي از ناتواني وي در انجام ساده ترين كار تزريقاتي شاكي و گله مند باشد.
وي اتمام برخي طرح هاي نيمه تمام، توسعه بخش هاي درماني تحت پوشش اين سازمان و نيز افزايش سطح خدمات رفاهي كاركنان را از ديگر برنامه هاي مهم كاري خود ذكر كرد.
در اين آيين پيام اكبري به عنوان مدير جديد درمان تامين اجتماعي كهگيلويه و بويراحمد معرفي و از خدمات 10 ساله اسحاق غلامپور مدير سابق نيز تجليل شد.
2077/3016/6162
۰ نفر