۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲
کد خبر: 82116587
T T
۰ نفر
مستند مهر تابان با حضور رييس دفتر رهبر معظم انقلاب كليد خورد

تهران- ايرنا- مجموعه مستند «مهر تابان» درباره زندگي علماي سرشناس استان اصفهان، با حضور آيت الله محمدي گلپايگاني رييس دفتر رهبر معظم انقلاب و مدير شبكه مستند كليد خورد.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي شبكه مستند سيما، اولين تصاوير اين مستند روز گذشته (جمعه/28 خرداد) كه به تهيه كنندگي اميرعباس شجاعي با موضوع زندگي، سلوك و فعاليت سياسي و ارتباط برخي از علماي استان اصفهان با مردم ساخته مي شود، در مسجد آل ياسين خيابان خواجه عبدالله تهران ضبط شد.
آيت الله گلپايگاني از آن رو به محل ضبط مستند آمده بود كه پدر وي از جمله شخصيت هايي است كه در مهر تابان به او پرداخته مي شود.
مستند پرتره آيت الله خوانساري، بانو علامه امين، پدر آيت الله صافي گلپايگاني و آيت الله فياضي گلپايگاني در قالب ديگر قسمت هاي اين مجموعه توليد مي شود.
رييس دفتر رهبري در مراسم كليد خوردن مهر تابان در سخناني به خصايص فردي و اجتماعي پدر بزرگوار خود، از جمله ارتباط با امام (ره) و دستگيري از مردم، فعاليت هاي انقلابي و... اشاره كرد.
وي همچنين با تمجيد از شبكه مستند، آن را يك شبكه خوب دانست كه تلاش زيادي براي موفقيت آن و رسيدنش به وضعيت كنوني انجام شده و خود را مخاطب اين شبكه معرفي كرد.
رييس دفتر مقام معظم رهبري همچنين پيشنهاد كرد، برخي برنامه هاي خوبي كه در ساعات پاياني شب روي آنتن مي روند، در زمان مناسب تري پخش شوند.
آيت الله گلپايگاني در بخش ديگري با اشاره به اينكه بلال را به عنوان موذن پيامبر (ص) مي شناسيم، تلويزيون را بلال انقلاب دانست كه معارف اسلام را منتشر مي كند و در راستاي فرمايش امام (ره) كه صدا و سيما را يك دانشگاه دانسته اند، در حال پيشرفت است.
مجموعه مستند مهر تابان در 30 قسمت 30 دقيقه اي براي پخش از شبكه مستند سيما توليد مي شود.
فراهنگ**9157**1027