۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82121099
T T
۰ نفر
امام جمعه شهركرد: فرهنگ استفاده از توليدات داخلي نهادينه شود

شهركرد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: فرهنگ استفاده از توليدات داخلي با هدف رونق توليد و رفع مشكلات اشتغال بايد نهادينه شود.

به گزارش ايرنا، حجت لاسلام محمد علي نكونام روز سه شنبه در ديدار با فعالان دولتي و بخش خصوصي صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: براي نهادينه شدن فرهنگ استفاده از توليدات داخلي، ابتدا بايد وضعيت توليد محصولات در استان براي مردم معرفي و اطلاع رساني شود.
امام جمعه شهركرد تصريح كرد: با وجود اينكه استفاده از توليدات داخلي از فرامين رهبر معظم انقلاب و از مصوبات هيات دولت است ولي آنگونه كه بايد انجام آن در كشور و به خصوص در استان رواج نيافته است.
به گفته وي، رفع مشكل اقتصادي در جامعه از واقعيت هاي ملموس و دغدغه اصلي رهبر معظم انقلاب است كه بايد مسئولان دولت با همت بيشتري در اين راستا تلاش كنند.
امام جمعه شهركرد افزود: مشكلات اقتصادي تامين معاش را براي مردم با مشكل مواجه كرده است كه بايد مسئولان بخش هاي اقتصادي در كشور با هدف تسهيل تامين معاش مردم و شكست برنامه و سياست هاي پليد اقتصادي دشمن براي ايران، تلاش بيشتري كنند.
حجت الاسلام نكونام ادامه داد: گزارش دهي هاي تهي در سطح جامعه رواج يافته است كه اين امر باعث سلب اعتماد مردم شده و براي بازگرداندن اميد و باور مردم بايد واقعيت هاي موجود اقتصادي و صنعت براي مردم بازگو شود.
وي به فعالان بخش دولتي و خصوصي صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري توصيه كرد: براي رونق اقتصاد در استان و رفع مشكلات بيكاري، با تعامل و اتحاد با يكديگر تلاش كنيد.
به گزارش ايرنا، در اين ديدار فعالان بخش دولتي و خصوصي به تشريح مشكلات پيش روي توليد و صنعت استان پرداختند.
هم اينك يكهزار و 228 واحد توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري وجود دارد.
اول تا دهم تيرماه به عنوان دهه توليد نامگذاري شده است.
7361/2097/1772
۰ نفر