۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82122740
T T
۰ نفر

پخش «كشيك قلب» به جاي «پادري» در شب هاي احيا

۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۳
کد خبر: 82122740
پخش «كشيك قلب» به جاي «پادري» در شب هاي احيا

تهران - ايرنا - سريال تلويزيوني «كشيك قلب» در شب هاي احيا و ليالي قدر به جاي «پادري» از شبكه يك سيما پخش مي شود.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از شبكه يك سيما، «كشيك قلب» به كارگرداني حسين مهكام در شش قسمت 45 دقيقه اي از روز جمعه چهارم تير ماه مصادف با شب نوزدهم ماه مبارك رمضان پخش خواهد شد.
به گفته علي پوركياني تهيه كننده «كشيك قلب»، تصويربرداري اين ميني سريال 40 روز به طول انجاميد و اكنون كار در مرحله پاياني صداگذاري، آهنگسازي و موسيقي قرار دارد.
وي با بيان اينكه حسين غضنفري تدوين اين مجموعه را به پايان رسانده، افزود: اين سريال تيتراژ پاياني هم خواهد داشت و به احتمال خيلي زياد تيتراژ با صداي عليرضا دُرّاج پخش مي شود.
اين تهيه كننده درباره قصه سريال «كشيك قلب» نيز گفت:‌ فضاي قصه در حال و هواي شب هاي قدر مي گذرد و داستان از جايي شروع مي شود كه پزشكي در شب نوزدهم، كشيك قلب بيمارستاني است كه در اين شب پيرمردي را با حال نامساعد از مراسم احيا در يكي از مساجد به آن بيمارستان مي آورند و اين پزشك با بازي محسن كيايي در مواجهه با اين بيمار، اتفاقاتي برايش رخ مي دهد كه داستان از همين جا آغاز مي شود.
تهيه كننده سريال «بيداري» تصريح كرد: داستان اين سريال سه دوره زندگي شخصيت اصلي را به تصوير كشيده است. دوران كودكي كه حوالي سال 1372 است، دوران جواني بين سال 1380 تا 1384 و زمان حال.
پوركياني عنوان كرد: سعي كرديم داستان به گونه اي فضا سازي شود كه بيننده وقتي آن را در شب هاي احيا مشاهده مي كند احساس بيشتري در اين شب ها داشته باشد. سريال «كشيك قلب» كاملا در فضاي شب هاي احيا قرار دارد و كل داستان آن در شب هاي قدر مي گذرد.
در سريال «كشيك قلب» محسن كيايي، رحيم نوروزي، عليرضا استادي، ليندا كياني، نگين معتضدي، آتيلا پسياني، كاظم هژير آزاد و بهاره رهنما ايفاي نقش مي كنند.
اين سريال از جمعه تا چهارشنبه (4 تا 9 تير) هر شب ساعت 22:20 دقيقه از شبكه يك سيما به روي آنتن مي رود.
سريال تاريخي «معماي شاه» نيز كه هر هفته جمعه شب ها روي آنتن شبكه يك مي رفت، اين هفته پخش نخواهد شد.
فراهنگ ** 9157 ** 1071