۵ تیر ۱۳۹۵، ۱:۵۷
کد خبر: 82125117
T T
۰ نفر
حضور بيش از 250 هزار نفر در نماز جمعه مسجد الاقصي

تهران- ايرنا- با وجود تدابير امنيتي شديد رژيم صهيونيستي در قدس اشغالي به ويژه بخش قديمي اين شهر و اطراف مسجد الاقصي، بيش از 250 هزار نفر در سومين نماز جمعه مسجد الاقصي در ماه مبارك رمضان شركت كردند.

به گزارش ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني فلسطين، هزاران نمازگزار از ساعات اوليه روز جمعه از مناطق مختلف قدس، كرانه باختري، فلسطين اشغالي و نوار غزه خود را براي شركت در نماز جمعه به مسجد الاقصي رساندند.
اين در حالي است كه نظاميان اشغالگر با اعمال تدابير شديد امنيتي و بستن راه هاي منتهي به قدس و بخش قديمي اين شهر، تنها به فلسطينيان بالاي 45 سال اجازه ورود به مسجد الاقصي و شركت در نماز جمعه را دادند. به همين خاطر هزاران فلسطيني از ورود به مسجد الاقصي و شركت در سومين نماز جمعه مسجد الاقصي محروم شدند.
از سوي ديگر خانواده هاي شهداي فلسطيني كه رژيم صهيونيستي همچنان از تحويل پيكرهاي آنان خوداري مي كند، با برپايي تجمع اعتراض آميز در داخل مسجد الاقصي، خواستار تحويل پيكر فرزندانشان شدند.
در اين تجمع صدها فلسطيني و شخصيت هاي ملي نيز حضور داشتند و تصاوير شهداي انتفاضه قدس و اسراي فلسطيني در بند زندان هاي رژيم صهيونيستي را با خود حمل مي كردند.
همچنين شماري از جوانان فلسطيني در پايان نماز جمعه، پرچم حماس را بر فراز مصلاي قبلي برافراشتند.
شبد**1480**1504
۰ نفر