۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲
کد خبر: 82129480
T T
۰ نفر
پيام تبريك رئيس مجلس شوراي ملي و رهبران جنبش هاي سياسي فلسطين به لاريجاني

تهران-ايرنا- رئيس مجلس شوراي ملي فلسطين و تعدادي از رهبران تشكلهاي و جنبش هاي سياسي فلسطين در پيام هاي جداگانه انتخاب علي لاريجاني به عنوان رئيس دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تبريك گفتند.

علي لاريجاني نماينده مردم قم كه رئيس دوره هاي هشتم و نهم مجلس شوراي اسلامي بوده است، با آغاز به كار دوره جديد مجلس و با راي نمايندگان براي سال نخست رئيس دهمين دوره مجلس شد.
به گزارش روز سه شنبه ايرنا، «سليم الزعنون» رئيس مجلس شوراي ملي فلسطين با صدور پيامي انتخاب مجدد علي لاريجاني به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي را تبريك گفت.
همچنين «فهد سليمان»معاون دبير كل جبهه دمكراتيك آزادي فلسطين،«زيادالصغير ابوحازم»دبير كميته مركزي جنبش فتح، «احمد جبريل»دبيركل جبهه مردمي آزادي فلسطين و «خالد عبدالمجيد»دبيركل جبهه مبارزه مردمي فلسطين در پيام هاي جداگانه با تبريك انتخاب لاريجاني به عنوان رئيس دستگاه قانونگذاري براي وي آرزوي موفقيت كردند.

**پيام«سليم الزعنون» رئيس مجلس شوراي ملي فلسطين
«جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران
السلام عليكم و رحمت الله و بركاته
به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالي به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران و كسب رأي اعتماد همكارانتان تبريكات خالصانه خود را حضور جنابعالي و هيئت رئيسه جديد مجلس تقديم نمايم. اطمينان كامل دارم جنابعالي، با پيشينه ذهني كه از شما دارم، مدافع قوي مساله فلسطين و حقوق ملت فلسطين خواهيد بود.
ضمن اينكه با جنابعالي و ملت برادر ايران در شادي فرا رسيدن ماه مبارك رمضان سهيم هستم، آرزو مي كنم اين ماه، ماه خير و وحدت اسلامي و نقطه آغازي براي پيشرفت، توسعه و آرامش هر چه بيشتر جمهوري اسلامي ايران باشد تا شما و برادران مسلمان تان پشتوانه اي قوي براي مسأله عادلانه ملت فلسطين باشد.»

**پيام«فهد سليمان»معاون دبير كل جبهه دمكراتيك آزادي فلسطين
«جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران
جمهوري اسلامي ايران
با سلام
از طرف جبهه دمكراتيك آزادي فلسطين انتخاب مجدد جنابعالي را به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي، كه حاكي از اعتماد بالاي نمايندگان ملت مجاهد ايران به شما بود، خالصانه تبريك عرض مي نمايم.
فرصت را مغتنم شمرده، بر اطمينان خود از حمايت جمهوري اسلامي ايران از ملت فلسطين و پشتيباني آن از مبارزه اين ملت در راه احقاق حقوق ثابت خود، تأكيد مي نماييم. امري كه با شنيدن دوباره آن از زبان جنابعالي در ديدار با گروه هاي مقاومت فلسطيني در تهران و در ايام جشن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، خشنود شديم.»

**پيام «زيادالصغير ابوحازم»دبير كميته مركزي جنبش فتح
«جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رئيس مجلس شوراي اسلامي
السلام عليكم و رحمت الله و بركاته
خوشوقتم انتخاب مجدد جابعالي را به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي جمهوري اسلامي ايران مغتنم شمرده، از طرف خود و به نمايندگي از برادرانم در كميته مركزي جنبش فتح، اعتماد بزرگ ملت ايران را در انتخاب شما به عنوان عضو مجلس شوراي اسلامي و راي و اعتماد مجلس به شما را در انتخاب مجدد جنابعالي به عنوان رئيس آن، صميمانه تبريك عرضه نمايم.
با توجه به توانمندي، كفايت، پاكدستي و تعهدي كه به سبك دمكراتيك در زندگي سياسي و پارلماني داريد ، اين راي اعتماد حق جنابعالي و شايسيته شماست.
ضمن ابراز احترام به شخص جنابعالي، از مواضع اصولي شما نسبت به مساله فلسطين به طور عام و مقاومت فلسطين به طور خاص و علاقه وافرتان به گسترش انتفاضه در داخل وطن اشغالي و حمايت و پشتيباني از مقاومت فلسطين در رويارويي با اشغالگر غاصب و اعمال تجاوزكارانه آن و برنامه هاي يهودي سازي و شهرك سازي اين رژيم ، سپاسگزاريم.
براي جنابعالي در مسئوليت تان، آرزوي موفقيت داشته ، صحت و سلامتي روزافزون آرزومنديم.»

**پيام «احمد جبريل»دبيركل جبهه مردمي آزادي فلسطين
«جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي
السلام عليكم و رحمت الله و بركاته،
خداوند متعال مي فرمايد «مسلما كساني كه ايمان آورده و كارهاي شايسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبتي براي آنان در دلها قرار مي دهد».
به مناسبت انتخاب جنابعالي براي بار سوم به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي ،از طرف خود و به نمايندگي از اعضاي دفتر سياسي و كميته مركزي جبهه مردمي (فرماندهي كل)، در داخل فلسطين اشغالي و در تبعيد، و از طرف همه بزرگان ملت مظلوم فلسطين، حضور جنابعالي تبريك عرض مي نمايم.
انتخاب مجدد جنابعالي براي بار سوم به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي بيانگر اعتماد بزرگي است كه ملت بزرگ ايران به شما نموده است. با اين درك و آگاهي و با اين باور كه جنابعالي در بر عهده گرفتن مسئوليت و امانت داري و عملكرد خوب، در اين مرحله دشواري كه امت (اسلامي) و در رأس آن جمهوري اسلامي ايران در معرض آن است، شايسته ترين هستيد.
كشورهاي استكبار جهاني، حكومت آمريكا، صهيونيسم جهاني و هم پيمانان و مزدوران عرب آنها و منافقان در كمين شما نشسته اند و شبانه روز براي آسيب زدن به انقلاب اسلامي و انحراف آن از اصول و اهدافش در مبارزه با ظلم و سربلندي اسلام و عزت مسلمانان، توطئه مي كنند.
از خداوند متعال مسألت دارم جنابعالي را در برعهده گرفتن اين امانت مساعدت نموده، موفق بگرداند و گام هايتان را استوار داشته، شما را از شر اشرار و مكر وحيله صهيونيست ها و آمريكايي ها و از نيرنگ منافقين محفوظ بدارد و پيروزي را به دست شما و در سايه ولي امر مسلمين آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي (كه خداوند طول عمر به ايشان عنايت فرمايد)،محقق سازد. خداوند شنونده و اجابت كننده است.»

**پيام «خالد عبدالمجيد» دبيركل جبهه مبارزه مردمي فلسطين
«جناب آقاي دكتر علي لاريجاني
رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران
با مسرت فراوان خبر انتخاب مجدد جنابعالي را به عنوان رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران دريافت نمودم. بدين مناسبت از طرف خود و به نمايندگي از دوستانم در فرماندهي از طرف پرسنل و رزمندگان جبهه مبارزه مردمي فلسطين، صميمانه ترين تبريكات را حضور جنابعالي، اعضاي مجلس شوراي اسلامي و ملت برادر ايران تقديم مي نمايم و براي شما صحت و تندرستي روزافزون و براي مجلس محترمتان پيشرفت و موفقيت هر چه بيشتر آرزومندم.
ما در جبهه مبارزه مردمي فلسطين و همچنين ملت شريف و بزرگ فلسطين، نقش تاريخي جنابعالي را در حمايت از مبارزه ملت فلسطين و در مقابله با اشغالگر صهيونيسم به ديده افتخار مي نگريم و اين نقش را ارج مي نهيم. حمايت ها، پشتيباني ها، فعاليت ها و اقدامات جنابعالي تاثير بزرگي در تقويت جهاد ملت ما عليه اشغالگر ظالم داشته است.
مجددا حضور جنابعالي و ملت وفادار ايران تبريك عرض مي كنم و اميدوارم در سايه رهبري حكيمانه و شجاع انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي (حفظه الله) سربلند باشيد.»
سيام**3070**1449