۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۲۴
کد خبر: 82129540
T T
۰ نفر
تخفيف 50 درصدي محصولات نمايشگاه قرآن و عترت اسلامشهر

تهران-ايرنا- رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامشهر از در نظر گرفتن تخفيف 50 درصدي براي محصولات فرهنگي در سومين نمايشگاه قرآن وعترت اين شهرستان خبرداد.

به گزارش روزسه شنبه خبرنگار ايرنا، سيدحسن حسيني در سومين روز برپايي نمايشگاه قرآن و عترت اسلامشهرگفت: تخفيف 50درصدي در خريد قرآن، مفاتيح و كتب ادعيه براي مراجعه كنندگان اعمال مي شود.
وي افزود: در اين نمايشگاه بخش ها و غرفه هاي مختلفي نظير انتشارات، ارائه و فروش محصولات فرهنگي قرآني، ادعيه و كتب متنوع قرآن و نهج البلاغه، محصولات صنايع دستي اسلامي، عفاف و حجاب و نوحه هاي مذهبي قرار گرفته است.
حسيني با اشاره به حمايت تشكل هاي قرآني كشور براي برگزاري اين نمايشگاه، از مشاركت موسسات و نهادهاي فعال در حوزه قرآن اين شهرستان تشكر كرد.
وي گفت: حدود يك ماه قبل پس از نهايي شدن برگزاري نمايشگاه به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اسلامشهر جلسه مشتركي با حضور موسسات و ارگانهاي فعال در مباحث قرآني تشكيل شد و موضوعات مختلف در خصوص نحوه اجراي بهينه موارد مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر گرفت و مقرر شد با استفاده از توان بخش هاي مختلف شهرستان ، نمايشگاهي در محل پارك تقوي كه از جمله نقاط پرتردد اسلامشهر است برپا شود.
حسيني افزود: اين نمايشگاه با همراهي و مساعدت شهرداري و اداره برق اسلامشهر با حضور روساي ادارات شهرستان افتتاح و با استقبال خوب مراجعه كنندگان روبرو شد.
سومين نمايشگاه قرآن و عترت اسلامشهر تا پنج مردادماه از ساعت 10 الي 22 به نشاني اسلامشهر، سرنوري، جنب پارك تقوي دائر و پذيراي عموم علاقمندان و دوستداران علوم قرآني است.
تهرام/7247/1831
۰ نفر