۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
کد خبر: 82130933
T T
۰ نفر
فرماندار تالش: مبارزه با مواد مخدر، با عزم ملي به نتيجه مي رسد

تالش ، آستارا - ايرنا - فرماندار شهرستان تالش گفت: مبارزه با پديده خانمانسوز مواد مخدر، با عزم ملي به نتيجه مطلوب مي رسد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، علي فتح اللهي روز چهارشنبه در سومين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تالش، يكي از برنامه هاي دشمن در كشورهاي اسلامي را معتاد كردن جوانان عنوان و بيان كرد: بايد نگرش جامعه در مبارزه با مواد مخدر تغيير داده شود و اين كار تنها وظيفه­ نيروي انتظامي نيست.
وي ادامه داد: نهادها و ادارات زيادي درگير اين قضيه هستند كه همگي بايد با عزم ملي به مبارزه با اين بلاي خانمان سوز و تباه كننده­ قشر جوان و آينده ساز جامعه برخيزيم.
وي گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر بايد دست به دست هم دهيم تا به طرق مختلف از جمله فرهنگ سازي و بالا بردن سطح آگاهي جوانان، از رشد بيشتر اعتياد و آلوده شدن افراد بيشتر در جامعه پيشگيري كنيم.
فرماندار تالش افزود: با توجه به اينكه الگوي مصرف معتادان به مواد مخدر از شيوه سنتي به صنعتي تغيير يافته ، ايجاب مي كند شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، بحث اعتياد را با مشاركت همه دستگاه ها از بخشي نگري بيرون آورده و كار را به صورت جهادي دنبال كند.
فتح اللهي با بيان اينكه بايد مبارزه با مواد مخدر در دو بخش صورت گيرد، بخش اول را مبارزه با توليد مواد مخدر و بخش ديگر را موضوع پيشگيري عنوان و اضافه كرد: بايد بيشترين تلاش در اين زمينه­ صورت بپذيرد.
در پايان سومين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، برگزاري همايش و نمايشگاه با موضوع مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء مصرف و آسيب هاي اجتماعي ناشي از آن بعد از ماه مبارك رمضان در ميدان امام خميني (ره) تالش به تصويب رسيد.
شهرستان تالش در 110 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع است.
7106/2007