۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰
کد خبر: 82131530
T T
۰ نفر
نامگذاری خیابانی مناسب به نام شهید شوشتری تا یك هفته آینده

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از نامگذاری یك خیابان یا معبر اصلی در این كلانشهر به نام شهید شوشتری تا یك هفته دیگر خبر داد.

محسن انتظاری هروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیرامون مصوبه شورای شهر مبنی بر تغییر نام معبر دوطبقه شهید شوشتری به نام آیت الله واعظ طبسی افزود: نامگذاری معابر توسط كمیته نامگذاری انجام می شود و پس از آن در شورای شهر مشهد مصوب می شود .
وی ادامه داد: نامگذاری معبر دوطبقه حدفاصل خیابان آیت‌الله شیرازی و آخوند خراسانی جنب كوچه مخابرات به نام شهید شوشتری توسط پیمانكار پروژه كه از همرزمان شهید شوشتری می باشد صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمان درگذشت آیت الله واعظ طبسی، در قالب طرح دو فوریتی در شورای شهر قرار شد نام این معبر به نام آیت الله واعظ نامگذاری شود كه این امر نیز انجام شد.
وی افزود: از آنجا كه شهید شوشتری نیز حق بزرگی به گردن ملت ایران دارد در جلسه شورای شهر مقرر شد مسیر و معبری مناسب كه شایستگی نام آن بزرگوار را داشته باشد به نام شهید شوشتری نامگذاری شود .
انتظاری با اشاره به عكس العمل خانواده آیت الله واعظ طبسی و ابراز نگرانی آنها از این ماجرا گفت: شورای شهر با نامگذاری نسبت به این چهره انقلابی انجام وظیفه كرده است.
وی افزود: در خصوص نامگذاری خیابان و معبر مناسب به نام شهید شوشتری نیز تا یك هفته آینده توسط كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصمیم گیری می شود.
طی نشست سی ام خرداد گذشته شورای شهر مشهد معبر دو طبقه حدفاصل خیابان آیت‌الله شیرازی و آخوند خراسانی جنب كوچه مخابرات به نام مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی نامگذاری شد.
7505/1858