۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰
کد خبر: 82134103
T T
۰ نفر

انهدام باند سارقان خودرو در فرديس

۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰
کد خبر: 82134103
انهدام باند سارقان خودرو در فرديس

كرج-ايرنا-فرمانده انتظامي شهرستان فرديس از انهدام باند سارقان خودرو و وسايل داخل خودرو با 37 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ايوب احمدي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي ارجاع پرونده اي از كلانتري 12 اهري شهرستان فرديس مبني بر دستگيري دو نفر متهم به سرقت يك دستگاه خودرو پرايد بررسي سوابق كيفري متهمان و احتمال وقوع سرقت هاي ديگر از سوي متهمان در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي بيان داشت: در بررسي محل زندگي متهمان آلات و ادوات سرقت از آنها كشف شد.
وي اظهار كرد: متهمان در بازجويي ها به سرقت يك دستگاه خودروي پرايد اعتراف كردند كه با راهنمايي سارقان ماموران به محل اختفاء خودرو اعزام شدند و خودرو سرقتي دوم را نيز به پاركينگ منتقل كردند.
احمدي گفت: با ادامه تحقيقات و بازجويي ها سارقان به 35 فقره سرقت وسايل داخل خودرو در شهرستان فرديس با همدستي دونفر ديگر اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس افزود: سارقان شيوه و شگرد خود را اين گونه بيان كردند كه در ساعات اوليه بامداد و با توجه به خلوت بودن معابر و زمان استراحت ساكنان آپارتمان ها به همراه يك دستگاه خودروي سرقتي اقدام به خم كردن درب خوردو هاي داخل پاركينگ و كوچه ها و سرقت وسايل داخل آن مي كردند.
احمدي افزود: ماموران با راهنمايي سارقان محل سرقت و مالباختگان را شناسايي كردند كه جهت تشكيل پرونده در پليس آگاهي حضور يافتند و پس از احراز هويت آنها اموال سرقتي به مالباختگان تحويل داده شد.
وي گفت: ماموران دو همدست سارقان را نيز شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه هر دو متهم را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل كردند كه پس از بازجويي ماموران متهمان به جرم خود مبني بر سرقت وسايل داخل خودرو اعتراف كردند كه هر چهار سارق دستگير شده به همراه پرونده متشكله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارجاع داده شدند.
ارزش تقريبي اموال مسروقه 280 ميليون ريال است.
7413/ 6155