۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷
کد خبر: 82136640
T T
۰ نفر
نقش بزرگ دست هاي كوچك در زيباسازي فضاي شهر اردبيل

اردبيل - ايرنا - كودكان و نوجوانان كانون پرورش فكري استان اردبيل با نقاشي بر ديوار در زيباسازي فضاي شهر اردبيل به ياري شهرداري اين شهر شتافتند.

هاجر جماديه مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان اردبيل، روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: طرح 'نقش دست هاي كوچك در زيباسازي فضاي شهر اردبيل' با همكاري شهرداري اين شهر از هشت صبح تا ظهر امروز با نقش آفريني كودكان و نوجوانان بر روي ديواري به امتداد 300 متر در محله جعفريه اجرا مي شود.
وي كاربردي كردن نقش هاي آموزش داده شده در كلاس هاي كانون، اثبات نقش فعال كودكان و نوجوانان در جامعه، ايجاد اعتماد به نفس در آنها و زيباسازي فضاي شهري را از هدف هاي اجراي اين طرح اعلام كرد.
وي افزود: كودكان و نوجوانان عصر حاضر در فضاهاي متكي به فناوري محصور شده اند و لازم است براي ابراز وجود در جامعه در چنين طرح هايي مشاركت داشته باشند.
جماديه اظهار كرد: در اجراي طرح نقش دست هاي كوچك در زيباسازي فضاي شهر، هر نقطه از شهر را كه شهرداري در نظر بگيرد توسط كودكان و نوجوانان هنرمند كانون پرورش فكري به زنگ آميزي و نقاشي روي آن اقدام مي شود.
او بيان كرد: در اين طرح 70 كودك و نوجوان مشاركت مي كنند و شهرداري اردبيل ضمن ايجاد زمينه نقاشي ها، بعد از نقش آفريني كودكان و نوجوانان نسبت به تزيين حاشيه هاي آنها اقدام خواهد كرد.
7124/ 1257