دشمن با ترويج بي عفتي به دنبال به بردگي كشيدن جوانان است

گناباد- ايرنا- مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گناباد از بي حجابي به عنوان بسترساز تحقق ترفندهاي دشمنان و استكبار جهاني ياد كرد و گفت: دشمن با ترويج بي عفتي به دنبال به بردگي كشيدن جوانان ما است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام رضا احمدي روز دوشنبه در جمع شركت كنندگان در راهپيمايي عفاف و حجاب گناباد افزود: دشمنان از طريق تهاجم و شبيخون فرهنگي و با ترويج فرهنگ بي بند و باري مي كوشند بين مردم و جوانان با ارزشهاي اسلامي و انقلابي فاصله بيندازند.
وي تصريح كرد: غيرت زنان و مردان بسترساز حفظ و رعايت حيا، عفاف و حجاب و مصون ماندن از توطئه هاي دشمن است و مستكبران برنامه ريزي گسترده اي را براي بي غيرت سازي زنان و مردان ايراني از طريق رواج بي عفتي در جامعه در دستور كار خود قرار داده اند.
حجت الاسلام احمدي گفت: دشمنان در طول تاريخ همواره از بي حجابي و كشف حجاب به عنوان عاملي براي تحقق اهداف خصمانه خود در براندازي و ضربه زدن به ارزشهاي اسلامي بهره مي گرفتند كه از مصاديق بارز آن مي توان به ماجراي كشف حجاب رضاخاني ياد كرد.
وي گفت: رضاشاه به عنوان دست نشانده غرب و استكبار مبادرت به كشف حجاب در كشور كرد ولي مردم مومن و با بصيرت ايران با رهبري روحانيون و مراجع ديني در برابر سياست خصمانه وي ايستادگي كردند.
وي افزود: مردم ولايتمدار و آگاه ايران با هدايت و رهبري هاي روحانيت از جمله علامه بهلول گنابادي، كه رهبري قيام مسجد گوهرشاد مشهد را برعهده داشت، مقابل كشف حجاب رضاخاني ايستادند و خط بطلاني بر اين فرهنگ غربي كشيدند.
وي از رعايت عفاف و حجاب به عنوان ركن اصلي حفظ ارزشها و لازمه حرمت بخشيدن به زنان در عرصه اجتماعي ياد كرد و گفت: حفظ حجاب ضرورتي براي پاسداري از ارزشهاي اسلامي است و همه افراد متدين بايد به اين مساله پايبند باشند.
وي حرمت بخشي به زن را از اركان عفاف و حجاب برشمرد و گفت: ايجاد امنيت و آرامش روحي و رواني، حفظ طراوت و زيبايي زن، حفظ نسل، مبارزه با نفس، مسئوليت پذيري، رشد شخصيت، اطاعت از فرامين الهي و سلامت جنسي از جمله پيامدهاي فردي و اجتماعي رعايت عفاف و حجاب در جامعه است.
شهرستان 85 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري مشهد و جنوب استان خراسان رضوي واقع است.
2095/5132