۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵
کد خبر: 82144717
T T
۰ نفر
گردهمايي مدافعان حريم خانواده و حجاب در پاكدشت برگزار شد

تهران – ايرنا – همزمان با هفته عفاف و حجاب و به منظور گراميداشت ياد و خاطره شهيدان گلوله باران مسجد گوهرشاد ، گردهمايي مدافعان حريم خانواده و حجاب در شهرستان پاكدشت برگزار شد.

به گزارش ايرنا ، مردم خداجوي و بانوان شهرستان پاكدشت روز دوشنبه با حركت در خيابان هاي اصلي پاكدشت، در حمايت از طرح عفاف و حجاب و به ياد شهيدان حادثه گوهرشاد كه طي آن معترضان به قانون كشف حجاب رضا شاه به خاك و خون كشيده شدند، بر رعايت حجاب و عفاف از سوي آحاد جامعه تأكيد كردند.
در اين گردهمايي بر حمايت مسئولان از طرح هاي عفاف و حجاب تأكيد شده و ترويج بي حجابي را توطئه اي از سوي دشمنان قسم خورده نظام اعلام كردند.
امام جمعه پاكدشت در اين مراسم گفت: دشمنان قسم خورده نظام كه در عرصه هاي مختلف مقابله با ايران اسلامي با شكست مواجه شده اند تلاش دارند كه با شبيخون فرهنگي ، مسير انقلاب را تغيير داده و نسل جوان و آينده ساز انقلاب را از مسير اصلي نظام دور كنند.
حجت الاسلام حسن لزومي افزود: امروز دشمنان نظام با راه اندازي بيش از 70 شبكه ماهواره اي تلاش دارند تا سبك زندگي غربي را در جامعه اسلامي ترويج داده و بي حجابي و بي عفتي را در جامعه رواج دهند.
وي تصريح كرد: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و اسرائيل تلاش دارند تا با تغيير سبك زندگي در جوامع اسلامي، كانون خانواده را از هويت اصلي خود دور كنند كه مقابله با اين توطئه به شناخت ، آگاهي و بصيرت آحاده جامعه نياز دارد.
وي تأكيد كرد: امروز همه افراد وظيفه دارند تا سهم خود را در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب ادا كرده و با احياء دو فريضه امر به معروف و نهي از منكر ، مقابل شبيخون فرهنگي دشمنان ايستادگي كنند.
شوراي فرهنگ عمومي كشور 21 تير ماه سالروز قيام مردم مشهد عليه كشف حجاب را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري كرده است.
تهرام/7254//1348
۰ نفر