۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۴
کد خبر: 82149340
T T
۰ نفر
امام جمعه آران و بیدگل: تكمیل راه های مواصلاتی اولویت اول شهرستان است

آران و بیدگل، كاشان - ایرنا - امام جمعه آران و بیدگل گفت: اولویت اول این شهرستان تكمیل راه های مواصلاتی است كه مهم ترین این راه ها جاده آران و بیدگل -گرمسار است و توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی را می طلبد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی عصر پنجشنبه در نشستی مشترك با علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی كه در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد با تاكید بر این كه این شهرستان در مركز مواصلاتی راه های كشور قرار گرفته است ابراز داشت: تكمیل پروژه جاده آران و بیدگل - گرمسار می تواند با اتصال جاده ای جنوب كشور به مركز باعث سهولت در حمل و نقل جاده ای شود و برای كشور بسیار مفید است.
وی همچنین به حادثه خیز بودن دو جاده سفید شهر- كاشان و ابوزید آباد - آران وبیدگل اشاره و خاطرنشان كرد: اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان در اسرع وقت نسبت به رفع مشكلات و تعریض این جاده ها مبادرت كند تا این مطالبه عمومی مردم دو بخش مركزی و كویرات مرتفع شود.
امام جمعه آران وبیدگل اظهار داشت: اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان همواره پشتیبان طرح های راه و شهرسازی آران و بیدگل بوده است و امیدواریم این همكاری ها تداوم داشته باشد.
موسوی با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان آران و بیدگل در عرصه های انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: این شهرستان با تقدیم 800 شهید در رتبه اول ایثارگری استان اصفهان قرار دارد و این ویژگی توجه بیشتر مسئولان در عرصه خدمت رسانی را می طلبد.
محفوظی نیز در این دیدار اظهار داشت: وفاق، همدلی و همفكری آحاد مردم پشتوانه دولت و نظام جمهوری اسلامی است و به آن افتخار می كنیم.
وی ضمن موافقت با اهدای زمین برای مصلی نماز جمعه آران وبیدگل قول مساعدت برای انجام سایر طرح های راه و شهرسازی شهرستان آران وبیدگل را داد.
معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به منظور رفع مشكلات در حوزه راه و شهرسازی و بازدید از طرح های در دست اقدام به شهرستان آران و بیدگل سفر كرده بود.
شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش كیلومتری شهرستان كاشان و 215 كیلومتری مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472