۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۷
کد خبر: 82155996
T T
۰ نفر
تصادف در محور بوكان ـ مياندوآب يك كشته و 2 زخمي بر جاي گذاشت

مهاباد- ايرنا- تصادف رانندگي در محور بوكان به مياندوآب جان يك نفر را گرفت و موجب زخمي شدن 2 نفر ديگر شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين حادثه صبح روز سه شنبه و در نزديكي پاسگاه ناچيت در سه كيلومتري محور بوكان به مياندوآب و بر اثر برخورد يك دستگاه تريلر و راكب موتور سوار روي داد.
مسئول فوريت هاي پزشكي 115 بوكان به خبرنگار ايرنا گفت: در اين حادثه يك نفر از سه سرنشين موتور سيكلت جان خود را از دست داد و 2 نفر ديگر نيز مجروح شدند.
طاها قاسمي ادامه داد: اين حادثه زماني روي داد كه سه سرنشين اين موتور سيكلت در حين حركت با در باز يك خودرو سواري در مسير خود برخورد كردند كه بر اثر اين حادثه، راكبان موتور سيكلت به وسط جاده پرت شدند كه يكي از آنها زيرچرخ هاي يك دستگاه تريلي عبوري رفته و در دم جان خود را از دست داد.
وي اضافه كرد: سرنشينان اين موتور سيكلت از اعضاي يك خانواده بودند كه مادر خانواده جان خود را در اين حادثه از دست داده و دو نفر راكب ديگر كه شامل پدر خانواده و يك دختر سه ساله بود، مصدوم شده و به بيمارستان شهيد قلي پور بوكان منتقل شد.
به گزارش ايرنا، از ابتداي سال جاري تاكنون 22 نفر در جاده هاي شهرستان بوكان به علت سوانح رانندگي جان خود را از دست داده اند.
مسير جاده بوكان ـ مياندوآب به طول 65 كيلومتر يك جاده ترانزيتي بين استان هاي آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي به استان كردستان بوده و سالانه تعداد زيادي در اين مسير به علت حوادث رانندگي جان خود را از دست مي دهند.
شهرستان بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/6185/1905