حزب الله لبنان خواستار توقف حمایت های برخی دولت ها از باندهای تروریستی شد

بیروت – ایرنا - حزب الله لبنان تاكید كرد: از همه كشورها و حكومت ها می خواهیم از سیاست های قدیمی و اشتباه خود بازگردند، یك موضع واحد و جدی علیه همه گونه تروریسم و تحت هرعنوانی اتخاذ كنند و با حامیان منطقه ای و بین المللی آنها تسامح نكنند.

به گزارش ایرنا ، حزب الله در این بیانیه كه شامگاه سه شنبه صادر شد، جنایت زشت باند تروریستی داعش در بریدن سر كشیش فرانسوی در داخل كلیسا و گروگان گرفتن چند تن دیگر را محكوم و با خانواده قربانی، جامعه مسیحیان فرانسه و جهان و همه ملت فرانسه ابراز همدردی كرد.
در این بیانیه تصریح شده است: این جنایت زشت حلقه ای از سریال طولانی قتل و جرم های نامحدود زمانی و مكانی تروریست ها است كه زندگی ، حیات و كرامت انسان ها را هدف گرفته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: اهداف دیگر این قبیل جنایات تروریستی، همه بشریت و میرات انسانی و اخلاقی او، تحریك مستقیم و غیرمستقیم علیه اسلام و مسلمانان و ایجاد فتنه كور بین پیروان مذاهب و ادیان است.
حزب الله خاطرنشان كرده است: این جنایت فجیع باردیگر به ما تاكید می كند باید در مقابل كشورها و دولت هائی كه از تروریست ها در منطقه ما حمایت همه جانبه و جنایات آنها را توجبه می كنند و پوشش می دهند، بایستیم تا همه جهان آسوده و امن باشد.
دو نفر كه خود را «سربازان » داعش می خواندند دیروز (سه شنبه)در حمله به كلیسایی در شهر سنت اتین دو روری در ایالت نرماندی فرانسه یك كشیش را سر بریدند.
دراین حمله كه مسئولیت آن را داعش به عهده گرفت سه نفر به گروگان گرفته شدند.
خاورم ** 1324