۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰:۰۹
کد خبر: 82180914
T T
۰ نفر
ایجاد تحول در جامعه از نقش آفرینی های مهم رسانه هاست

یاسوج - ایرنا - فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد تحول همه جانبه در جامعه از نقش آفرینی های مهم رسانه ها و خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار یدالله بوعلی عصر دوشنبه در نشست خبری با تبریك 17 مردادماه روز خبرنگار، افزود: یكی از رسالت های اساسی خبرنگاران آن است كه مسئولان اجرایی را متوجه مشكلات جامعه كرده و به رفع آنها نیز كمك می كنند.
وی بیان كرد: سازمان بسیج رسانه كهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت خبرنگاران عضو خود زمینه رشد، توسعه، پیشرفت، بالندگی و تعالی روزافزون این استان و به ویژه جامعه رسانه ای آن را فراهم می كند.
بوعلی اظهار كرد: سازمان بسیج رسانه كهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی خبرنگاران عضو خود است.
وی با اشاره به اینكه آرامش كنونی كشور مدیون خون شهدا و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است، عنوان كرد: اول تا پنجم ماه محرم امسال كنگره ملی شهدا و سرداران كهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار و با حضور جمعی از مسئولان كشوری در یاسوج برگزار می شود.
بوعلی ابراز داشت: رسانه ها و خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد فضای عمومی استان را برای برگزاری هر چه باشكوه تر این كنگره فراهم كنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تنویر افكار عمومی هستند.
سرهنگ قربانعلی حسن زاده افزود: سازمان بسیج رسانه بزرگترین تشكل صنفی اصحاب رسانه به شمار می رود.
وی بیان كرد: تشكیل كارگروه ویژه ای برای بررسی و رسیدگی به مشكلات مختلف رسانه ها و خبرنگاران كهگیلویه و بویراحمد در این استان ضروری است.
حسن زاده اظهار كرد: اصحاب رسانه كهگیلویه و بویراحمد می توانند با اطلاع رسانی لازم در مورد كنگره ملی شهدا و سرداران این استان نقش بسزایی در برگزاری هر چه مطلوبتر این كنگره و انتقال ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت های رزمندگان در آن دوران طلایی ایفا كنند.
وی عنوان كرد: 94 نفر از خبرنگاران آقا و خانم كهگیلویه و بویراحمد عضو فعال رسانه ای سازمان بسیج رسانه این استان هستند.
در این نشست 20 نفر از خبرنگاران فعال بسیجی كهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
7535/6162