۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۷
کد خبر: 82181144
T T
۰ نفر
اردستان بالاترین سرانه ورزشی شهرهای استان اصفهان را دارد

اردستان، كاشان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: سرانه ورزشی شهرستان اردستان 3.1 مترمربع است و با این رقم، بالاترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان اصفهان دارا هستیم.

محمد عسگری روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به طرح های پیشنهادی اداره ورزش و جوانان به كمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تخصیص اعتبار ابراز كرد: تكمیل پروژه زورخانه الغدیر، تعمیر و تجهیز مكان های ورزشی اردستان، تعویض كف پوش سالن ورزشی آزادی زواره، تعمیر چاه آب ورزشگاه شهید حقیر زواره، تعمیر و تجهیزسالن های ورزشی انقلاب و شهید غلامی مهاباد، تكمیل زمین چمن ورزشگاه مهاباد و تكمیل دیواركشی و ساختمان و رختكن ورزشگاه برزاوند - نیسیان از جمله مهمترین طرح ها هستند.
وی اعتبار مصوب شده در كمیته برنامه ریزی شهرستان جهت این هفت پروژه را حدود 17 میلیارد ریال اعلام كرد كه در صورت تخصیص كار اجرایی آن ها شروع خواهد شد.
وی هم چنین از شروع عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در ورزشگاه 17 شهریور اردستان خبر داد و افزود: طرح احداث زمین چمن مصنوعی از مصوبه های سال 1391 كمیته برنامه ریزی شهرستان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با بیان این كه برای اجرای این طرح مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملك دارایی پیش بینی شده ولی تاكنون 250میلیون ریال آن تخصیص یافته است گفت: برای تكمیل این پروژه مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیاز است كه در كمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری مصوب و در صورت تخصیص این پروژه تكمیل خواهد شد.
وی در خصوص زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور گفت: برای بازسازی و نوسازی این زمین مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز بود و از این رو در كمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شد و به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
اردستان با 45 هزار تن جمعیت در 110 كیلومتری شمال مركز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431