۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82201708
T T
۰ نفر

مهلت سرشماری اینترنتی تا 24 مهر اعلام شد

۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳
کد خبر: 82201708
مهلت سرشماری اینترنتی تا 24 مهر اعلام شد

كرمان - ایرنا - دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسكن گفت: خانواده ها تا 24 مهر امسال مجاز هستند اطلاعات خود را در سامانه سرشماری وارد كنند.

به گزارش ایرنا فریبا سادات بنی هاشمی روز چهارشنبه در نشست خبری ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسكن كه در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان كرمان برگزار شد افزود: از روز 25 مهرماه ماموران سرشماری با تبلت به خانواده ها مراجعه و اطلاعات را دریافت می كنند.
وی گفت: هر خانوار باید اطلاعات خود را به طور دقیق در سامانه وارد كند.
وی تصریح كرد: آدرس محل سكونت دائمی و كد پستی با دقت در سامانه وارد شود.
بنی هاشمی گفت: به منظور ثبت دقیق اطلاعات هویتی اعضای خانوار، لازم است مداركی همچون كارت ملی، شناسنامه و تاریخ تولد تمامی اعضای خانوار قبل از تكمیل فرم سرشماری اینترنتی آماده باشد.
وی اظهار كرد: خانوارهایی كه در زمان مراجعه مامور سرشماری در منزل حضور ندارند 'خانوار غایب' نامیده می شوند.
وی اضافه كرد: در صورتی كه كسی در محل سكونت حضور نداشته باشد، ماموران كارتی با عنوان كارت اطلاعیه خانوار غایب را با چسب كاغذی روی در منزل یا واحد مسكونی خانوار می چسبانند.
دبیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسكن ادامه داد: در كارت خانوار غایب علاوه بر برخی راهنمایی های مفید، یك كد 12 رقمی تحت عنوان 'كد غایب' درج شده است.
وی گفت: خانوارهای غایب می توانند از تاریخ 25 مهرماه تا پایان سرشماری به سامانه سرشماری اینترنتی مراجعه كرده و با وارد كردن كد غایب و شماره ملی سرپرست خانوار ، فرم سرشماری را برای اعضای خانوار خود تكمیل كنند.
7429/3028