۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۸
کد خبر: 82203123
T T
۰ نفر
كشف 550 كيلوگرم مواد مخدر در عمليات پليس استان مركزي

اراك- ايرنا - فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 550 كيلو گرم مواد مخدر در اين استان خبر داد.

به گزارش روز پنج شنبه پايگاه خبري پليس استان مركزي، سردار كيومرث عزيزي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در تحقيقات جامع در يكي از شهرستان هاي استان از فعاليت يك باند قاچاق مواد مخدر مطلع و برنامه ريزي عملياتي و تخصصي براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي ادامه داد: اعضاي اين باند قصد انتقال اين محموله را از جاده هاي استان داشتند كه در عملياتي هماهنگ و طرح ريزي شده، قاچاقچيان با سه دستگاه خودروي سواري در يكي از محورهاي مواصلاتي استان شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي بيان كرد: در اين عمليات شش نفر قاچاقچي دستگير و سه دستگاه خودروي سواري از آنان توقيف شد كه در بازرسي از يكي از خودروها مقدار 550 كيلوگرم ماده مخدر ترياك كشف و متهمان نيز براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.

*** افزايش 18 درصدي كشفيات مواد مخدر در سال جاري
سردار عزيزي از افزايش 18 درصدي كشفيات موادمخدر از ابتداي سال جاري تا كنون در استان مركزي خبر داد و گفت: امسال در عمليات هاي مختلف پليس استان كشف شده است.
وي ادامه داد: در اين عمليات ها دو هزار و 869 خرده فروش مواد مخدر و 95 نفر قاچاقچي دستگير و 9 باند فعال در زمينه قاچاق مواد مخدر نيز متلاشي شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي خاطر نشان كرد: در حوزه ارتقاء امنيت اجتماعي نيز در استان دو هزار و 702 نفر معتاد دستگير و براي سير مراحل مداوا، به مراكز درماني و كمپ هاي ترك اعتياد معرفي شدند.
از ابتداي امسال تاكنون حدود دو تن و 762 كيلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان مركزي كشف و ضبط شده است.
1955/6013/