۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸
کد خبر: 82203796
T T
۰ نفر
افتتاح و كلنگ زنی دو پروژه عمرانی در بندرانزلی با حضور ابتكار

انزلی - ایرنا - درچهارمین روز از هفته دولت و با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، پروژه استخر سرپوشیده بانوان بندرانزلی افتتاح و كلنگ احداث ساختمان مركز بازدید كنندگان تالاب بین المللی انزلی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صبح جمعه با حضور معصومه ابتكار پروژه استخر سرپوشیده بانوان بندرانزلی افتتاح شد.
پروژه احداث استخر سر پوشیده بانوان در مساحت یك هزار و 507متر مربع از سال 1386 آغاز و با اعتبار 18میلیارد و 269میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانداری گیلان به مرحله بهره برداری رسیده است.
همچنین كلنگ احداث ساختمان مركز بازدید كنندگان تالاب بین المللی انزلی واقع در زیر پل ولایت این شهرستان به زمین زده شد.
این مركز با هدف توسعه مركز بازدید كنندگان تالاب بین المللی انزلی و به منظور ارائه اطلاعات تفسیری به گردشگران و ساكنان محلی درخصوص استفاده امن و مفرح از مناطق مختلف تالاب و تبادل اطلاعات برای حفاظت از محیط زیست و فرهنگ مناطق حاشیه تالاب احداث می شود.
این ساختمان با مساحت 500متر مربع در دو طبقه و با اعتبار 200هزار دلار توسط آژانس همكاری های بین المللی ژاپی(جایكا) ساخته خواهد شد .
افتتاح استخر بانوان انزلی، آغاز احداث مركز جدید بازدیدكنندگان تالاب انزلی، بازدید از روند عملیات اجرایی طرح حفاظت و احیاء تالاب انزلی، بازدید از وضعیت گونه مهاجم سنبل آبی در آب بندان ملاسرای شفت و بازدید از نتیجه مشاركت در پاكسازی تالاب عینك رشت از برنامه های امروز (جمعه) رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر به استان گیلان است.
نشست بررسی مسائل محیط زیست گیلان با مجمع نمایندگان استان و كارگروه مدیریت پسماند استان گیلان نیز روز گذشته (پنجشنبه) با حضور معصومه ابتكار معاون رئیس جمهوری در رشت برگزار شد.
6030/7471/2007
۰ نفر