۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۹
کد خبر: 82209375
T T
۰ نفر
پرداخت پاداش مدال آوران مازندراني المپيك 2016 ؛ شايد وقتي ديگر

ساري -ايرنا - آئين تقدير از قهرمانان و مدال آوران مازندراني در حالي روز دوشنبه با حضور وزير ورزش و جوانان در جويبار برگزار شد كه هيچ پاداشي به اين مدال آوران پرداخت نشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين درحالي است كه پيش از اين روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان مازندران به نقل از مديركل اين مجموعه اعلام كرده بود كه پاداش ورزشكاران مازندراني مدال آور المپيك 2016 همزمان با حضور وزير ورزش پرداخت مي شود .
با وجود برگزاري آئين تقدير از قهرمانان مازندراني المپيك 2016 در جويبار با حضور وزير ورزش و جوانان در روز جاري پاداش پيش بيني شده به اين ورزشكاران پرداخت نشد و همه آنها د ست خالي به خانه هاي خود رفتند.
مديركل ورزش و جوانان مازندران دليل پرداخت نشدن جوايز نقدي مدال آوران استان را حضور نداشتن برخي از اين ورزشكاران اعلام كرد.
حبيب حسين زادگان عصر روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت كه در زمان ديگري با حضور استاندار مازندران پاداش هاي پيش بيني به قهرمانان مازندراني المپيك 2016 پرداخت خواهد شد.
پيش از اين جوايز نقدي مدال آوران مازندراني المپيك 2016 براي دارندگان مدال طلا يك ميليارد ريال وجه نقد ، نقره 850 ميليون ريال و برنز هم 500 ميليون ريال اعلام شده بود.
در رقابت هاي المپيك 2016 سه مازندراني در كشتي فرنگي و آزاد مدال گرفتند كه شامل يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز بود .
حسن يزداني و كميل قاسمي به ترتيب مدال طلا و نقره كشتي آزاد و قاسم رضايي مدال برنز كشتي فرنگي المپيك 2016 را به دست آوردند.
ورزشكاران مازندراني در سال گذشته 217 مدال رنگارنگ مسابقات برون مرزي را به كسب كردند.
6982/1654